KFUM'S SOCIALE ARBEJDE

KFUM's Sociale Arbejdes formål er på den danske folkekirkes grund at yde en diakonal og social indsats og bidrage til at skabe værdige kår for mennesker i udsatte livssituationer. Dette formål har cirka 850 ansatte og 2.000 frivillige for øje, når de bidrager til indsatserne i vores cirka 90 institutioner, sociale tilbud og genbrugsbutikker. 

 

INDSATS FOR UDSATTE MENNESKER

KFUM's Sociale Arbejde tilbyder hjælp, støtte og omsorg til mennesker i udsatte livssituationer. Vi møder mennesker i øjenhøjde og betragter det enkelte menneske som ubetinget værdifuldt.

Vores cirka 850 ansatte har stor socialfaglig ekspertise, og omkring 2.000 frivillige er engageret i at skabe værdige kår for ensomme, hjemløse, psykisk syge, misbrugere, fattige og misbrugsramte familier samt andre, som har det svært.

Landet over driver vi cirka 90 institutioner og sociale tilbud. Vi tilbyder rådgivning om blandt andet misbrug, gæld, konflikter, juridiske problemer, seksuelle overgreb, vold og livets udfordringer.

Vi taler også udsatte menneskers sag over for politikere, pressen og offentligheden, ligesom vi er repræsenteret i en række råd og interesseorganisationer. Vi samarbejder med mere end hver tredje kommune om at finde løsninger på sociale udfordringer og med ministerier og fonde om udviklingsprojekter for socialt udsatte.

 

Fuldtid
KFUM'S SOCIALE ARBEJDE Strib, Danmark
Vi søger en serviceminded og vedholdende IT-supporter til KFUM's Sociale Arbejdes hovedkontor i Strib. Du bliver en del af IT-afdelingen, hvis kerneopgaver er at sikre en optimal drift, udvikling af systemer og procedurer samt yde support til KFUM’s Sociale Arbejdes interne og eksterne medarbejdere og institutioner, som har udfordringer med deres pc og andet IT-udstyr. Afdelingen har travlt med en bred palet af opgaver, hvor driftsstabilitet og samarbejde er nøgleord.   DINE ARBEJDSOPGAVER: IT-support til KFUM’s Sociale Arbejdes interne/eksterne medarbejdere IT-support til institutioner over hele landet Installation, opsætning og support af pc’ere, printere og andet IT-udstyr Administration af servere, netværk og firewall Support på AV-udstyr i mødelokaler Support på smartphones og IP-telefoni Deltage i digitaliseringsprocessor og udviklingsopgaver     VI FORVENTER AT: Du har en uddannelse som IT-supporter eller tilsvarende. Du motiveres af faglige udfordringer og følger dine opgaver helt i mål. Du enten er nyuddannet eller har nogle års erfaring. Din tilgang til opgaverne er positiv og serviceminded. Du har et stort servicegen og kan holde hovedet koldt i pressede situationer, hvilket er altafgørende for at få succes i denne rolle. Du kan finde energi og giver ikke op, når tingene driller, men fortsætter blot, indtil opgaven er løst. Du besidder stor erfaring med Windows og har indgående kendskab til Microsoft Office og Office 365. Du har erfaring med Windows Servere, herunder AD, DNS og DHCP. Dine kompetencer omkring netværk og firewall som minimum er på forståelsesniveau. Har du erfaring med Microsoft Dynamics Nav vil dette være en fordel. Du har kørekort og egen bil.   VI TILBYDER: Et spændende job i en mangfoldig landsorganisation, hvor hver afdeling og institution har sine egne spidskompetencer. En uformel omgangstone og stor grad af frihed under ansvar. En fuldtidsstilling, hvor der kan forekomme forskudt arbejdstid. Arbejdssted på et moderne hovedkontor i Strib ved Middelfart. Løn- og ansættelsesvilkår efter aftale jf. landsorganisationens lønregulativ.   Vil du vide mere om stillingen, så kontakt IT-ansvarlig Herluf Thingberg på 6340 1161.
11 Okt, 2018
 anbefalJOB    
CVR 38940104  -  © 2018