Danmarks største jobportal for uopfordrede ansøgninger - søg også blandt tusindvis af almindelige stillingsopslag her

Search $listings_types.Job live jobs

Finding your new job just got easier

Seneste stillinger

ASPA Kapelvej, København, Danmark
05 Jul, 2018
Deltid
AskovFondens Socialpsykiatri søger en kok eller anden fagkyndig, der kan stå for madlavningen til brugere af vores værested på Kapelvej 2200 Nørrebro   Arbejdstiden er mandag til fredag i tidsrummet mellem 8-15. Din vigtigste funktion vil være at lave mad af høj kvalitet til mellem 50-70 mennesker, som vores medarbejdere skal servere i tidsrummet 12-19   Om arbejdspladsen: AskovFondens Socialpsykiatri henvender sig til mennesker med psykosociale sårbarheder, som på forskellig vis gør brug af vores tilbud. Vi har over 40 års erfaring med at tilbyde sociale løsninger og aktiviteter til mennesker, der har brug for hjælp til at komme videre i livet, eller som ønsker et socialt rum, hvor man frit kan komme, som den man er. Huset er også en platform, hvor mennesker der er udenfor arbejdsmarked, kan komme i forskellige former for praktikker og forløb. Huset, som stillingen er slået op i, er delt op i en struktureret indsats og en åben anonym indsats, og er derfor fuld af liv mellem kl. 9-21. For yderligere information er du velkommen til at kontakte Kristina Bodenhoff på 61 27 75 00 (bedst i tidsrummet 18 – 20 tirsdag og torsdag) Løn og ansættelsesvilkår ifølge gældende overenskomst med BUPL  Stillingen er på 30 timer om ugen primært fordelt på dagtimerne 8-15 i hverdagene. Du bliver en del af ASPA`s medarbejdergruppe. Vi har et godt kollegialt fællesskab, hvor vi værdsætter en uformel omgangstone præget af respekt og humor. Vi tror på, at trivsel skaber udvikling, det er derfor vigtigt for os, at ASPA er et rart sted at være - både for brugere og medarbejdere.  Stilling er til besættelse den 1/9 2018Ansøgningsfrist d. 22/7. Samtaler afholdes i uge 30     Vi forventer at du: Har en køkkenfaglig uddannelse eller på anden vis erfaring med at lave sund og nærende mad til mange Kan indgå i et tæt samarbejde med vores øvrige medarbejdere Har en rummelig, tålmodig og positiv tilgang til andre mennesker Er i stand til at strukturere en hverdag, hvor der bliver lavet mad i et åbent køkken Har lyst og mod til at tænke i delprocesser og opgaver i køkkenet, som brugere og praktikanter kan være en del af FAKTA OM ASKOVFONDEN: AskovFonden er en non-profit NGO med mere end 70 års erfaring i at skabe sociale velfærdsløsninger og inklusion for udsatte mennesker i Danmark. Vores vision er at give mennesker styrken og modet til at tage ansvar og ejerskab for eget liv og det samfund, de er en del af.
Arnoldbusck
02 Jul, 2018
Uopfordrede ansøgninger Arnold Busck er altid på udkig efter nye dygtige medarbejdere. Du er meget velkommen til at sende os en uopfordret ansøgning og skrive hvilke job du kunne tænke dig, deltids job eller måske butikschef. Alle ansøgninger behandles fortroligt. Checkliste til din ansøgning Navn Adresse By Telefon E-mail Uddannelse Erhvervserfaring Alder Interesser Hvilken/hvilke butikker ønsker du at arbejde i? Hvor mange timer ønsker du ca. at arbejde pr uge? Hvad ønsker du at arbejde med? Mere om dig selv   Send din ansøgning til os. I emnelinjen skal du skrive hvilken butik, du gerne vil arbejde i. 
Svend Aage Christiansen 9750 Østervrå, Danmark
28 Jun, 2018
Fuldtid
Uopfordret ansøgning Vi modtager gerne uopfordrede ansøgninger fra ansvarsbevidste, selvstændige, dygtige og målrettede mennesker, der vil noget med deres karriere og liv. Vi ansætter folk med meget forskellige baggrunde; som eksempelvis: Projekt- og entrepriseledere samt beregnere. Konsulenter, ingeniører, konstruktører og teknikere. Formænd (faguddannede håndværkere og teknikere). Faguddannede murere og tømrere. Jord- og betonarbejdere. Maskinførere og chauffører. Søger du som håndværker: Att, Svend Aage Christiansen. Søger du som chauffør: Att, Brian Findinge. Søger du som funktionær: Att, Judith Christiansen. Søger du som maskinfører:  Att, kontakt Brian Findinge.
HANS JØRGENSEN & SØN Entreprenører A/S Fyn, Danmark
25 Jun, 2018
Vi beskæftiger os med en rig variation af serviceopgaver og egenproduktion på større byggesager. Du får ansvar for hele byggeprocessen lige fra den første forespørgsel til aflevering af det færdige byggeri med efterfølgende gennemgang samt opfølgning, og vi forventer, at du kan føre dine byggesager sikkert i mål, så budgettet overholdes og kundetilfredsheden er i top.   Dine kvalifikationer Du er tømrer eller snedkeruddannet med en overbygning som eksempelvis bygningskonstruktør. Du har +5 års erfaring som lederen de binder tingene sammen, og får dagligdagen til at glide imellem medarbejdere, kollegaer, leverandører, UE’ere og bygherre. Du kan din priskurant og vil naturlig også blive inddraget i vores arbejde med at kalkulere priser, på både mindre og større tømreropgaver. Du navigerer på en troværdig, empatisk og ordholdende facon, så du skaber sikkerhed og tryghed blandt dine omgivelser. Som person er du udadvendt, humoristisk og engageret i din omgang med kunder, kolleger, medarbejdere og arbejdsopgaver. Vi forventer desuden, at du evner at holde tommestokken lige og bevare et smil på læben, når tingene går stærkt. Med reference til Tømrermester Kresten Poulsen får du mulighed for at præge udviklingen i en spændende virksomhed, ligesom du får stor indflydelse på din egen hverdag. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Tømrermester Kresten Poulsen, på tlf. 5117 5276 eller via mail:   kpo@hjsas.dk Alle ansøgninger behandles naturligvis fortroligt.    
S. Guldfeldt Nielsen A/S Fyn, Danmark
25 Jun, 2018
Fuldtid
Da vi har travlt, søger vi en ambitiøs projektleder til at indgå i et team af kvalificerede medarbejdere. Med direkte reference til vores adm. direktør får du mulighed for at skabe resultater samt præge udviklingen i en af Fyns førende tømrer-snedkervirksomheder. Vores værdier, kvalitet og ordholdenhed, bliver en naturlig del af din hverdag, hvorfor det er vigtigt, at du kan efterleve og identificere dig med dem.   Dine opgaver bliver: at planlægge, opstarte og gennemføre byggesager at have det overordnede ansvar for at projekterne gennemføres som aftalt at indgå i tæt dialog og samarbejde med interne såvel som eksterne parter at sikre sammenhængen mellem kapacitet og opgaver at sikre overholdelse af budgetter, tidsplaner og arbejdsmiljømæssige krav.   Din profil Du er formentlig uddannet tømrer eller snedker og har suppleret med en uddannelse som bygningskonstruktør eller -ingeniør, og du har erfaring inden for hoved- og totalentreprise, hvor du sætter en ære i at følge dine projekter tæt gennem hele processen fra opstart til den endelige overdragelse til kunden. Som person er du professionel, engageret, fleksibel, an­svars­fuld og omhyggelig, hvad enten det drejer sig om kunder, medarbejdere eller arbejdsopgaver. Som projektleder er du god til at vise vejen for medarbejderne, og du styrer dine projekter med stor omhu.   Vi forventer, du er kvalitetsbevidst og ordholdende professionel og ansvarsfuld kommunikerende og motiverende.   Du får en spændende hverdag med engagerede kolleger og varierende opgaver inden for: Ledelse og planlægning Økonomistyring og kvalitetssikring Sikkerhed og arbejdsmiljø.   Vi tilbyder en selvstændig stilling, hvor du er med til at sætte dagsordenen gode muligheder for efteruddannelse et uformelt og åbent arbejdsmiljø.   Med direkte reference til adm. direktør, Kim Birkerød, får du mulighed for at præge udviklingen i en spændende og yderst velrenommeret virksomhed.   Ansøgninger vil blive behandlet løbende og stillingsopslaget taget ned igen, når vi har fundet den rette! Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte adm. direktør, Kim Birkerød Kim Birkerød Adm. direktør Mail:   knb@guldfeldt.dk Mobil: 4080 8593 Kim arbejder efter devisen "sig hvad du gør og gør, hvad du siger". Med dette i baghovedet styrer Kim sine projekter på professionel vis og er ofte et skridt foran, når der skal løses problemstillinger. Kim er god til at vise vejen, og han går altid forrest, når der opstår udfordringer.
CREO ARKITEKTER A/S Byggepladsen | Gødstrupvej 43, Gødstrup - 7400 Herning
25 Jun, 2018
Fritids arbejde
CREO ARKITEKTER søger bygningskonstruktør/arkitekt, som har erfaring med projektopfølgning og fagtilsyn . CREO ARKITEKTER A/S er et arkitektfirma, som har stor fokus på udvikling af spændende, nutidig og nytænkende arkitektur. CREO ARKITEKTER arbejder indenfor følgende områder: BOLIGER | BYGHERRERÅDGIVNING | ENERGIOPTIMERING | ERHVERV | KULTURARV | UNDERVISNING & KULTUR | SUNDHED Vi har travlt og søger derfor erfarne medarbejdere til fagtilsyn, opfølgning og koordinering på supersygehuset DNV Gødstrup ved Herning. Dine kompetencer : Du har erfaring med projektopfølgning og fagtilsyn indenfor arkitektområdet Du har gode samarbejdsevner Du har erfaring med Revit Architecture Du har god håndværksmæssig forståelse Du har gode evner inden for strukturering, koordinering og kommunikation Du er selvstændig, kompetent, ansvarlig og løsningsorienteret   Vi tilbyder : Vi tilbyder en spændende og udfordrende stilling i en moderne og ambitiøs virksomhed. Du vil arbejde selvstændigt og sammen med dygtige, kompetente og engagerede kolleger. Tiltrædelse efter aftale. Løn og ansættelsesvilkår sker efter kvalifikationer.
Askovhus Åboulevard 40, 1.
22 Jun, 2018
Fuldtid
Askovhus er AskovFondens specialiserede behandlings- og rehabiliteringstilbud til borgere med spiseforstyrrelse. Askovhus er VISO-leverandør og tilbyder en lang række rehabiliterende og terapeutiske indsatser til voksne med spiseforstyrrelse, hvilke bl.a. inkluderer botilbud, beskæftigelsestilbud, færdighedstræningsgrupper og individuel terapi. Alle indsatser i Askovhus tager afsæt i dialektisk adfærdsterapi (DAT) og i Feedback Informed Treatment (FIT). Askovhus er i gang med at udvikle en tidlig indsats med satspuljemidler fra Sundhedsstyrelsen, så Askovhus fremadrettet kan tilbyde børn og unge med spiseforstyrrelse terapeutiske DAT-forløb bestående af individuelle samtaler og færdighedstræningsgrupper. Forløbet vil desuden omfatte en pårørendeindsats med samtaler og måltidstræning. Vi søger derfor to psykologer, der vil tage del i at udforme og udvikle DAT-behandlingsindsatsen til børn og unge samt varetage individuelle og gruppebehandlingsforløb med målgruppen af børn og unge samt deres forældre. Som psykolog i Askovhus vil du få mulighed for at få udviklende, faglige udfordringer og et tæt teamsamarbejde kombineret med selvstændige opgaver og forløb. Du vil blive tilknyttet en tværfaglig medarbejdergruppe bestående af bl.a. fire psykologer, socialrådgiver, miljøterapeutiske medarbejdere og forløbskoordinatorer med uddannelsesbaggrunde som socialpædagog, diætist, sygeplejerske og fysioterapeut. Du vil deltage i tværfaglig og individuel supervision, medarbejdermøder, DAT-teammøder og andre faglige aktiviteter. DAT-referencerammen fordrer, at du har kendskab til, erfaring med eller interesse for dialektisk adfærdsterapi, herunder i miljøterapi, da det vil være en del af det daglige arbejde at understøtte anvendelsen af DAT i alle indsatser i Askovhus. ARBEJDSOPGAVERNE BESTÅR AF: - Udvikling af DAT-behandlingsforløb til børn og unge med spiseforstyrrelse - Individuelle terapiforløb ud fra DAT - Færdighedstræning i gruppe ud fra DAT - Forældre- og familiesamtaler - Afholdelse af visitationssamtaler - Varetagelse af psykologiske undersøgelser - Varetagelse af krisetelefon som en del af et team på 10 personer - Deltagelse i medarbejdermøder, DAT-teammøder og andre faglige aktiviteter DET ER EN FORDEL, AT DU: - Har erfaring med at arbejde med personer med spiseforstyrrelse samt børn og unge - Har kendskab til og evt. erfaring med DAT og FIT - Besidder nysgerrighed, selvstændighed og engagement til at tage ansvar og handle - Kan skabe en tillidsfuld terapeutisk alliance med målgruppen - Trives med åbenhed og tværfagligt samarbejde - Kan bevare ro og overblik, når der er travlt VI TILBYDER: - En tværfaglig og dynamisk arbejdsplads med mange års erfaring med behandling og rehabilitering til personer med spiseforstyrrelse - Ansvar og medindflydelse - Supervision og kurser - Faglig sparring med interne og eksterne sparringspartnere - En kultur med engagerede kollegaer - At være en del af NGO’en AskovFonden ANSÆTTELSESVILKÅR OG -PROCEDURE Stillingen er på 37 timer og er en projektansættelse, der løber frem til 2021 med mulighed for forlængelse.  Ansøgningsfrist er torsdag d. 26. juli 2018 og ansættelsessamtaler afholdes mandag d. 31. juli. Tiltrædelse er 1. oktober 2018 eller snarest muligt. Ansøgning og CV sendes igennem anbefaljob.dk. YDERLIGERE OPLYSNINGER Yderligere oplysninger om Askovhus findes på askovhus.dk og på facebook.com/Askovhus . Vil du vide mere om stillingen er du velkommen til at kontakte direktør Line K. Sidenius, tlf. 23 43 72 42, eller psykolog Simone Kirkeskov Knudsen, tlf. 29 24 01 56. FAKTA OM ASKOVFONDEN AskovFonden er en NGO med 70 års erfaring i at skabe sociale løsninger og inklusion for udsatte mennesker i Danmark. I AskovFondens 6 afdelinger arbejder vi for at skabe bedre vilkår for udsatte mennesker i Danmark. Vi tilbyder hjælp og støtte til mere end 2000 mennesker hvert år med en vision om, at fremelske de ressourcer og kompetencer, den enkelte har og derved skabe en platform for forandring, hvor mennesket er i centrum. Læs mere på askovfonden.dk .
Stenhus Kostskole Stenhusvej 20, Holbæk, Danmark
22 Jun, 2018
Deltid
Stenhus Kostskole søger pr. 1. august en underviser i dansk som andetsprog for 2-3 elever. Undervisningen vil foregå på et lille hold, men kan også være at understøtte elevernes dansktilegnelse i deres daglige undervisning. Stillingen er på 20 timer pr. uge, i en tidsbegrænset ansættelse, foreløbig indtil 31. december 2018. Du skal være uddannet lærer med linjefag i dansk og have erfaring med undervisning i dansk som andetsprog. Stenhus Kostskole er en boglig skole med fokus på en solid faglig undervisning. Vi er i dag 609 elever. Elever optages fra 5.-10. klasse, og tilbydes fra 5. klasse undervisning i kinesisk. Vi har eget sportsakademi (fodbold) fra 8.-10. klasse, og har egen kostafdeling med plads til 45 kostelever. Fra skoleåret 2018/2019 opretter vi en e-sportsklasse på 7. årgang. Ansøgning skal være os i hænde senest den 14. juni 2018 kl. 12.00  
Gammelrand Beton A/S Svebølle, Danmark
21 Jun, 2018
Fuldtid
Vi behandler naturligvis din ansøgning dybt fortroligt, og du hører fra os, når og hvis vi har noget at tilbyde dig.        
kr51,00 i timen
ASPA Griffenfeldsgade 35, København, København N, Danmark
19 Jun, 2018
Deltid
Askovfondens Café søger medarbejder i job med løntilskud til førtidspensionister  fra den 06-08-2018 eller snarest derefter. Stillingen er på 8 timer om ugen i tidsrummet 9 – 14.30 fordelt på to dage. Vi tilbyder:   Vi arbejder struktureret med fokus på selvstændige arbejdsopgaver, samt at alle har et medansvar for, at den mad vi serverer, er af god kvalitet. Arbejdsfunktionerne er: madlavning, indkøb, tilrettelægge menu, lave kaffe/te, kundebetjening, vaske op og gøre rent. Vi vil sammen med dig formulere dine skånebehov, som aktivt indarbejdes både i aftaler og i praksis, og du vil få støtte og vejledning i forhold til arbejdsopgaverne. Forventninger: Vi forventer, at du er stabil, da vi som team er afhængige af hinanden og ved ansættelsen, vil du blive tilmeldt hygiejnekursus, hvis du ikke har et sådan i forvejen. Der vil være en måneds praktik inden ansættelse. Lønnen er 51 kr. i timen. Hvem er vi: Askovfondens Café, som er en del af AskovFondens Socialpsykiatri, ligger midt på Nørrebro og er åben for alle. Det giver en mangfoldig kundekreds, og et arbejdsmiljø fyldt med mange forskellige mennesker. Vi er et team bestående af en daglig fast medarbejder, 4 personer ansat på særlige vilkår samt frivillige og praktikanter. Praktisk: Ønsker du yderligere information, kan du kontakte Janni Mea Nielsen på 21 52 00 46 Du er velkommen til at komme forbi og fornemme stemningen inden du sender din ansøgning VIVIL vil gerne hjælpe dig med at lave en ansøgning, hvis du skulle have brug for det, kontakt Nadja 23 63 84 71  eller Iben 24 52 98 36 Ansøgningsfrist d. 27/6 2018 Samtalerne vil finde sted onsdag d. 4/7
Børnehuset Korsgade 60, København, Danmark
19 Jun, 2018
Fuldtid
Nu er der en enestående mulighed for at blive en del af Askovfondens Børnehus, da vi fra d. 1/8, 2018, har en ledig stilling i vores delvise udflytterbørnehave til en proaktiv og rummelig pædagog.  Det er betydningsfuldt at du kan arbejde systematisk med børnenes udvikling både i de vokseninitierede og de børneinitierede lege og aktiviteter, hvilket vil sige at... Du er i stand til at tilrettelægge forløb med specielt fokus, med specifikke børn Du kan se udviklingsmulighederne i de spontant opståede lege, og kan indarbejde et naturligt læringsperspektiv. Hvis du kan se dig selv udføre ovenstående i en veksling mellem naturen i vores udflytterdel i Kirke Hvalsø og kulturen i og omkring vores lokaler i Griffenfeldsgade, kan vi til gengæld tilbyde dig at blive en del af et pulserende arbejdsfællesskab, med fokus på børn og faglighed.  
HANS JØRGENSEN & SØN Entreprenører A/S Odense, Danmark
14 Jun, 2018
Vi har tilgang af en række nye spændende projekter i Hans Jørgensen & Søn Entreprenører A/S og søger derfor endnu en projektchef, der kan stå i spidsen for gennemførelsen af hoved- såvel som totalentrepriser. Som projektchef i en af Fyns førende entreprenørvirksomheder investerer du tid i os, og vi i dig!   Det er vigtigt for os at du trives i jobbet. Vi har fokus på udvikling og uddannelse af alle vores medarbejdere og vi er gode til, i en uhøjtidelig tone, at udveksle erfaringer og ideer, kollegaerne imellem.   Samtidig har vi et godt administrativt bagland der støtter op i dagligdagen, så du kan koncentrere dig om selve projektledelsen af de større opgaver, da dette arbejde giver dig og os mest værdi.   Lidt mere om dig: du arbejder i dag med ledelsen af større byggeprojekter og har minimum 5 års erfaring. Du har endvidere taget en uddannelse som bygningskonstruktør eller bygningsingeniør det falder dig naturligt at indgå i teams baseret på gensidig tillid og respekt. Du er god til at planlægge og prioritere din dag, også når tingene en gang imellem bliver presset, holder du hovedet koldt du er vant til at skulle holde fokus på økonomistyring og lønsomheden i dine projekter. Du er en god købmand, forhandlingsvant, beslutningsdygtig og samtidig god til at skabe gode relationer til dine omgivelser (kunder, UE’er, leverandører, kollegaer).   Dine opgaver bliver: at planlægge, opstarte og gennemføre hoved- og totalentrepriser - på større projekter ofte sammen med en eller flere projektledere at have det overordnede ansvar for at projekterne gennemføres som aftalt at indgå i tæt dialog og samarbejde med interne såvel som eksterne parter at sikre sammenhængen mellem kapacitet og opgaver at sikre overholdelse af budgetter, tidsplaner og arbejdsmiljømæssige krav.   Vi tilbyder: Stor selvstændigt projektansvar og et ansvarsfuldt job, som du selv er med til at præge Gode fysiske rammer i et moderne miljø Engagerede kollegaer og et positivt arbejdsklima der er karakteriseret ved en uformel omgangstone, hvor alle har mulighed for at bidrage til de fælles mål Gode karriere- og udviklingsmuligheder En konkurrencedygtig lønpakke der modsvarer dine kvalifikationer.   Send din ansøgning snarest – ansøgninger behandles løbende.   Tiltrædelse snarest muligt   Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte sektionschef Allan Christensen på tlf.: 4028 8440 eller via mail: ac@hjsas.dk . Alle ansøgninger behandles naturligvis fortroligt.
HANS JØRGENSEN & SØN Entreprenører A/S Fyn, Danmark
14 Jun, 2018
Da vi har travlt, søger vi nu flere ambitiøse projektledere til at indgå i vores team af kvalificerede medarbejdere. Med direkte reference til vores sektionschef Allan Christensen får du mulighed for at skabe resultater samt præge udviklingen i en af Fyns førende entreprenørvirksomheder. Vores værdier, kvalitet og ordholdenhed, bliver en naturlig del af din hverdag, hvorfor det er vigtigt, at du kan efterleve og identificere dig med dem.     Dine opgaver bliver: at planlægge, opstarte og gennemføre hoved- og totalentrepriser - på større projekter ofte sammen med en projektchef og andre projektledere at have det overordnede ansvar for at projekterne gennemføres som aftalt at indgå i tæt dialog og samarbejde med interne såvel som eksterne parter at sikre sammenhængen mellem kapacitet og opgaver at sikre overholdelse af budgetter, tidsplaner og arbejdsmiljømæssige krav.   Din profil Du er uddannet som bygningskonstruktør eller bygningsingeniør, og har minimum arbejdet med ledelsen af byggeprojekter i 3-5 år. Du har erfaring indenfor hoved- og totalentrepriser. Som person er du professionel, engageret, fleksibel, an­svars­fuld og omhyggelig, hvad enten det drejer sig om kunder, medarbejdere eller arbejdsopgaver. Som projektleder er du god til at vise vejen for medarbejderne, og du styrer dine projekter tæt gennem hele processen fra opstart til den endelige overdragelse til kunden.       Vi tilbyder: Stor selvstændigt projektansvar og et ansvarsfuldt job, som du selv er med til at præge Gode fysiske rammer i et moderne miljø Engagerede kollegaer og et positivt arbejdsklima der er karakteriseret ved en uformel omgangstone, hvor alle har mulighed for at bidrage til de fælles mål Gode karriere- og udviklingsmuligheder En konkurrencedygtig lønpakke der modsvarer dine kvalifikationer.    Ansøgninger behandles løbende!   Tiltrædelse snarest muligt   Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte sektionschef Allan Christensen på tlf.: 4028 8440 eller via mail: ac@hjsas.dk.    Alle ansøgninger behandles naturligvis fortroligt.       HANS JØRGENSEN & SØN A/S bygger rigtig mange spændende projekter, b.la. Biogasanlæg ved Brande som du kan se lidt mere af her:  
S. Guldfeldt Nielsen A/S Fyn, Danmark
12 Jun, 2018
Fuldtid
Som en af Fyns førende tømrer-snedkervirksomheder vil du få rig mulighed for at anvende din tillærte viden fra studiet i praksis, herunder:   Fagtilsyn Kalkulation Styring og ledelse Sikkerhed og arbejdsmiljø Deltagelse i byggemøder m.m. Projektgranskning og kvalitetskontrol (Ajour) Udarbejdelse af tids-og arbejdsplaner Korrespondance med byggeledelse og underentreprenører m.m.   Vil du med på holdet til efteråret 2018 så send os allerede nu en motiveret ansøgning.   Ansøgninger vil blive behandlet løbende og stillingsopslaget tages ned igen, når vi har fundet de rette!   Har du spørgsmål er du velkommen til at kontakte adm. direktør, Kim Birkerød   Kim Birkerød Adm. direktør Mail:  knb@guldfeldt.dk Mobil: 4080 8593 Kim arbejder efter devisen "sig hvad du gør og gør, hvad du siger". Med dette i baghovedet styrer Kim sine projekter på professionel vis og er ofte et skridt foran, når der skal løses problemstillinger. Kim er god til at vise vejen, og han går altid forrest, når der opstår udfordringer.
HANS JØRGENSEN & SØN Entreprenører A/S Odense, Danmark
11 Jun, 2018
Som praktikant hos Hans Jørgensen & Søn entreprenører A/S (HJS) kan du forvente du vil indgå i dagligdagen på byggepladsen såvel hovedkontoret. Vi skaber således et særdeles lærerigt miljø for dig, hvor du binder en masse praktik op, på den teori du har tilegnet dig på dit studie. Du vil således naturligt komme til at arbejde indenfor områderne: Ledelse og planlægning Økonomistyring og kvalitetssikring Sikkerhed og arbejdsmiljø. Vi tilbyder dig samtidig et praktikophold hvor du meget selvstændig vil være med til at sætte dagsordenen, med noget af den teoretiske viden, du bringer med dig fra studiet. Du får endvidere mulighed for faglig såvel personlig udvikling, som er guld værd på dit CV, når du skal ud og søge nye udfordringer – med mindre vi ansætter dig i HJS efter endt studie! Vil du fastansættes? For en række af vores praktikanter har praktikopholdet hos HJS været ensbetydende med en fastansættelse efter endt studie, og vi bruger også praktikperioden til at vurdere dig til fremtidige muligheder, ligesom du konkret har mulighed for at vurdere HJS som kommende arbejdsplads. Kom med på et af vores spændende projekter Vi søger lige nu 5 praktikanter til nogle af vores spændende projekter – se nedenstående udpluk og læs mere omkring de enkelte projekter inde på hjsas.dk: Toldbohuse Odense havn, Maycon, Totalentreprise kr. 136 mio. Biogasbygggeri, NGF Nature Energy Månsson, Totalentreprise kr. 93 mio. Lokalpsykiatrien i Odense, Region Syddanmark, Totalentreprise kr. kr. 75 mio. Jernstøberiget Ringe, Fyns almennyttige Boligselskab, Hovedentreprise kr. 60 mio. Ombygning i Rosengårdcentret, Totalentreprise kr. 57 mio. Boliger i Årslev, DGNB-projekt, Totalentreprise kr. 50 mio.   Du kan se lidt mere omkring vores biogasbyggeri herunder, hvor flere praktikanter har været tilknyttet.     Vil du med på holdet? Så bedes du sende en motiveret ansøgning. Ansøgninger behandles løbende. Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte sektionschef, Allan Christensen, på tlf. 4028 8440.  
Plus One ApS Aalborg, Danmark
08 Jun, 2018
Fuldtid
Hvis du mener at du har hvad der skal til for at få succes i en benhård, men spændende branche,  så send os en uopfordret ansøgning         Hos Plus One er kommunikation mellem mennesker det vigtigste i denne verden – og vi lever og ånder for det! Plus One blev etableret i november 2004 af Jacob Michaelsen, der siden slutningen af 80’erne har oparbejdet erfaring med salg og salgsledelse på alle niveauer. Vision Vi vil være den telemarketing virksomhed, dansk erhvervsliv opfatter som det mest professionelle og mest værdiskabende. Optimering Vi benytter et specialudviklet telemarketing system, der sikrer professionel og effektiv kommunikation med kundeemnerne samt opsamler vigtig viden.
Hjallerup Maskinforretning Hjallerup, Danmark
06 Jun, 2018
Fuldtid
Som ansat bliver du en del af vores virksomhed med engagerede og dygtige medarbejdere, der har fokus på kunden og god service. Du bliver en del af et frisk team, der servicerer landmænd, entreprenører, industri og det private marked. Virksomheden har en stærk virksomhedskultur og et godt arbejdsmiljø og hvor medarbejdere værdsætter hinanden. Virksomheden beskæftiger omkring 110 medarbejdere fordelt på 5 afdelinger og med jobs indenfor værksted, lager, butik og administration. Vi har løbende brug for engagerede og dygtige medarbejdere, der har lyst til at være med til at forandre og udvikle virksomheden. Vi tilbyder udfordrende job med ansvar, faglig- og personlig udvikling og med muligheder for indflydelse på jobindhold. HR Alice Maria Bøcker Personalechef +45 30177996 amb@hjallerupmaskinforretning.dk
Askovhus Kapelvej 55, Kapelvej, København, Danmark
05 Jun, 2018
Deltid
Askovhus er AskovFondens specialiserede tilbud til unge og voksne med spiseforstyrrelser. Vi søger en engageret studentermedhjælper, som har lyst til at prøve kræfter med udviklings- og dokumentationsarbejde, sociale investeringer og praktiske opgaver.   Om Askovhus Askovhus arbejder med specialiseret rehabilitering og social træning af sårbare unge mellem 17 og 35 år. Askovhus rummer botilbud, dagtilbud og ambulant psykologisk behandling. Vores medarbejdergruppe er tværfaglig og består bl.a. af pædagoger, lærere, psykologer, akademikere, socialrådgivere og studerende med relevant uddannelsesbaggrund. I Askovhus tager vi afsæt i personens situation, ønsker, mål og drømme. Om stillingen Du vil overtage en studentermedhjælperfunktion på 10 timer om ugen. 5 timer bruges på akademisk og udviklende arbejde, og de sidste 5 timer går til at støtte op om praktiske opgaver i huset. Det akademiske arbejde indebærer bl.a. at du løbende skal assistere lederen, Line Sidenius, og andre medarbejdere med opgaver som kan være meget forskelligartet, herunder: researchopgaver, bistå med fondansøgningsprocesser, brainstorme og producere tekst til udviklingsprojekter. Derudover kan der forekomme opgaver i forbindelse med den nye datalovgivning samt arbejdet med at imødekomme Socialstyrelsens principper for ’lovende praksis’. Det forventes også, at du bliver involveret i arbejdet med sociale investeringer eftersom AskovFonden går en spændende tid i møde i efteråret med temaet - Sociale investeringer – hvordan udvikler vi fremtidens velfærd med en social bæredygtig bundlinje? Det praktiske arbejde er værdsatte opgaver, som bidrager til, at organisationen fungerer som den skal. Arbejdet indebærer ugentlig indkøb, indkøb af kontorartikler, vanding af blomster, håndtering af post mv. Derudover skal det månedlige regnskab, befordring og sygdom registreres mv. De praktiske opgaver løses i tæt samarbejde med en anden studentermedhjælper. Du vil holde til på Kapelvej 55 sammen med lederen, en kommunikationsansat, psykologer og akademiske medarbejdere.   VI REGNER MED AT DU: Har mindst ét ar tilbage på studiet. Er i gang med en videregående uddannelse på bachelor eller kandidatniveau inden for det sociale eller samfundsvidenskabelige område Har interesse for udviklings- og dokumentationsarbejde i teori og praksis - og evt. kendskab til FIT (feedback informed treatment) og SIB (social impact bonds) Er indstillet på, at stillingen indeholder praktiske opgaver såvel som administrative Er analytisk og metodisk stærk Har mod på at prøve kræfter med opgaver, analyse og udviklingsarbejde hvor vejen ikke altid er givet på forhånd Er indstillet på, at dine opgaver vil være på det administrative og udviklende niveau, og du skal derfor ikke arbejde direkte med de spiseforstyrrede deltagere. VI TILBYDER DIG: Et spændende studiejob, hvor du vil får indblik i hvordan en nonprofit organisation fungerer Et uformelt og tværfagligt arbejdsmiljø med spændende og gode kollegaer Sparringssamtaler i løbet af ansættelsen som sikrer at du får det optimale ud af dit studiejob Stor medindflydelse og stort ansvar  LØN OG ANSÆTTELSESVILKÅR: Arbejdstiden er 10 timer ugentligt, som typisk fordeles på to dage. Lyder dette spændende og som noget for dig, så send en ansøgning her.      Har du spørgsmål til studiejobbet er du velkommen til at kontakte Line Sidenius: 23437242 Ansøgningsfrist: snarest Tiltrædelse: Stillingen ønskes besat fra den 1. august eller snarest muligt derefter.   Læs mere om Askovhus på askovhus.dk , og besøg os på www.facebook.com/Askovhus
CREO ARKITEKTER A/S Amagerbrogade 23, 2. sal | 2300 København S
05 Jun, 2018
Fuldtid
CREO ARKITEKTER søger på grund af stigende opgavetilgang erfarne projektledere til København. CREO ARKITEKTER A/S er et arkitektfirma, som har stor fokus på udvikling af spændende, nutidig og nytænkende arkitektur. CREO ARKITEKTER arbejder indenfor følgende områder: BOLIGER | BYGHERRERÅDGIVNING | ENERGIOPTIMERING | ERHVERV | KULTUR | KULTURARV | UNDERVISNING | SUNDHED Din opgave bliver projektledelse af byggeprojekter med ansvar for projekt-, økonomi- og tidsplanlægning. Dine kompetencer: Du har solid erfaring med projektledelse og projektering Du har erfaring med projekteringsmetodikker og sagsstyring på projekteringslederniveau Du har stærke evner indenfor projektplanlægning, kontrakt- og økonomistyring Du har evner til at kombinere forretningsforståelse med høj faglighed Du er metodisk og god til at strukturere dit arbejde Du er initiativrig og arbejder selvstændigt Vi tilbyder: Vi tilbyder en spændende og udfordrende stilling i en moderne og ambitiøs virksomhed. Du vil arbejde selvstændigt blandt dygtige, kompetente og engagerede kolleger. Tiltrædelse efter aftale. Løn og ansættelsesvilkår sker efter kvalifikationer.
CREO ARKITEKTER A/S Danmark
04 Jun, 2018
Fuldtid
Du er altid velkommen til at sende os en uopfordret ansøgning. Vi behandler naturligvis din ansøgning dybt fortroligt, og du hører fra os, når og hvis vi har noget at tilbyde dig.
Creo Arkitekter A/S Østerbro 5, 1. sal - 5000 Odense | Amagerbrogade 23, 2. sal - 2300 København S
04 Jun, 2018
CREO ARKITEKTER A/S  er et arkitektfirma med primær tegnestue i Odense og en hurtigt voksende afdeling i København. Vi har stor fokus på udvikling af spændende, nutidig og nytænkende arkitektur.   CREO ARKITEKTER A/S  arbejder indenfor følgende forretningsområder: BOLIGER | BYGHERRERÅDGIVNING | ENERGIOPTIMERING | ERHVERV | KULTUR | KULTURARV | UNDERVISNING | SUNDHED. Som praktikant hos os får du lov til at indgå aktivt i de forskellige projektteams, og der bliver mulighed for at arbejde med projekter indenfor mange forskellige skalaer og retninger. Der vil være rig mulighed for et meget alsidigt praktikforløb, hvor du kan få lov at fordybe dig i arkitektfagets mange forskellige projektområder. Du vil få et varieret og udfordrende praktikforløb med skitsering og projektering samt arbejde med visualisering og modelbyggeri. Du skal have indgående kendskab til 3D – gerne Revit, SketchUp og Adobe programmerne. Du skal være indstillet på samarbejde med mange parter i forskellige sammenhænge i København og Odense.
Print Danmark ApS​ Ballerup, Danmark
01 Jun, 2018
ER DU I DAG ANSAT SOM TELEFONSÆLGER AF MOBILAFTALER, AVISABONNEMENTER, ANNONCEPLADSER, STRØM, FAGFORENINGER ETC. OG KUNNE DU GODT TÆNKE DIG NOGET MERE HÅNDGRIBELIGT, MED BEDRE VILKÅR OG EN VÆSENTLIG BEDRE LØN? SÅ RING TIL OS! ​ ​ Målrettet og motiveret mødebooker med højt energiniveau Print Danmark søger motiveret og engageret mødebooker som har hunterprofil, er målrettet, selvstændig og kvalitetsbevidst. ​ Dine arbejdsopgaver: Som konsulent hos Print Danmark bliver du en del af vores mødebookingafdeling, hvor vindermentalitet og arbejdsglæde er i højsædet. Din primære salgskontakt foregår på telefonen, hvor du vil komme til at foretage B2B-opkald med henblik på mødebooking. Du vil blive målt på forskellige indsatser, så det er vigtigt, at du motiveres af succes og konkurrence. ​ Vores forventninger til dig: Du brænder for mødebooking og har meget gerne erfaring med dette Du er god til at argumentere for din sag Du er resultatorienteret, har et stort drive og lader dig ikke slå ud af afvisninger Du elsker at nå ambitiøse mål og tage ansvar Du er struktureret i din måde at arbejde på og kan prioritere din tid Du er udadvendt og formår at skabe tillid, relationer og interesse gennem telefonen Du er lærenem, ønsker at bidrage positivt til fællesskabet og udfordring og fleksibilitet falder dig naturligt ​ Vi tilbyder: En stilling i et godt arbejdsklima og med gode kollegaer En arbejdsplads hvor det sociale fællesskab vægtes højt Fast løn samt en meget attraktiv provision og bonusordning Arbejdstid på hverdage mellem kl. 08.30 – 16.30 Arbejdspladsen ligger i Glostrup Tiltrædelse snarest ​ Er du interesseret? Hvis du vil vide mere, er du velkommen til at kontakte Salgschef Lars Larsen på tlf.  50 60 43 94 . ​ Om Print Danmark Hos Print Danmark har vi specialiseret os i dokument-workflow, print-­infrastruktur, grafiske løsninger og tilbehør til det moderne kontor. Vores opgave er at lette og effektivisere kundernes hverdag når det gælder print, kontorartikler og håndtering af digitale og papirbårne informationer. Derfor er vores konsulenter specialister på netop disse områder. ​ ​Vi tilbyder vores kunder et tæt samarbejde, med faste statusmøder, hvor vi sammen vurderer, om den nuværende løsning stadig er den optimale. Samtidig sørger vi for en fortløbende sparring og rådgivning i forhold til vores ydelser. Vi ved, at selv små effektiviseringer og tidsbesparelser, når det gælder daglige arbejdsgange, på årsbasis kan løbe op i en væsentlig besparelse af både omkostninger og ressourcer.
Print Danmark ApS​ Ballerup, Danmark
01 Jun, 2018
ER DU I DAG ANSAT SOM TELEFONSÆLGER AF MOBILAFTALER, AVISABONNEMENTER, ANNONCEPLADSER, STRØM, FAGFORENINGER ETC. OG KUNNE DU GODT TÆNKE DIG NOGET MERE HÅNDGRIBELIGT, MED BEDRE VILKÅR OG EN VÆSENTLIG BEDRE LØN? SÅ RING TIL OS! ​ ​ Målrettet og motiveret telesælger med højt energiniveau Print Danmark søger motiveret og engageret telesælger som har hunterprofil, er målrettet, selvstændig og kvalitetsbevidst. ​ Dine arbejdsopgaver: Som konsulent hos Print Danmark bliver du en del af vores telesalgafdeling, hvor vindermentalitet og arbejdsglæde er i højsædet. Din primære salgskontakt foregår på telefonen, hvor du vil komme til at foretage B2B-opkald med henblik på nysalg, men det forventes også, at du afholder udvalgte kundebesøg. Du vil blive målt på forskellige indsatser, så det er vigtigt, at du motiveres af succes og konkurrence. ​ Vores forventninger til dig: Du brænder for telesalg og har meget gerne erfaring med dette, men det er intet krav Du er god til at argumentere for din sag Du er resultatorienteret, har et stort drive og lader dig ikke slå ud af afvisninger Du elsker at nå ambitiøse mål og tage ansvar Du er struktureret i din måde at arbejde på og kan prioritere din tid Du er udadvendt og formår at skabe tillid, relationer og interesse gennem telefonen Du er lærenem, ønsker at bidrage positivt til fællesskabet og udfordring og fleksibilitet falder dig naturligt ​ Vi tilbyder: En stilling i et godt arbejdsklima og med gode kollegaer En arbejdsplads hvor det sociale fællesskab vægtes højt Fast løn samt en meget attraktiv provision og bonusordning Arbejdstid på hverdage mellem kl. 08.30 – 16.30 Arbejdspladsen ligger i Glostrup Tiltrædelse snarest ​ Er du interesseret? Hvis du vil vide mere, er du velkommen til at kontakte Salgsdirektør Flemming Petersen på tlf.  40 20 55 98 . ​ Om Print Danmark Hos Print Danmark har vi specialiseret os i dokument-workflow, print-­infrastruktur, grafiske løsninger og tilbehør til det moderne kontor. Vores opgave er at lette og effektivisere kundernes hverdag når det gælder print, kontorartikler og håndtering af digitale og papirbårne informationer. Derfor er vores konsulenter specialister på netop disse områder. ​ ​Vi tilbyder vores kunder et tæt samarbejde, med faste statusmøder, hvor vi sammen vurderer, om den nuværende løsning stadig er den optimale. Samtidig sørger vi for en fortløbende sparring og rådgivning i forhold til vores ydelser. Vi ved, at selv små effektiviseringer og tidsbesparelser, når det gælder daglige arbejdsgange, på årsbasis kan løbe op i en væsentlig besparelse af både omkostninger og ressourcer.
LIFA A/S Odense, Danmark
01 Jun, 2018
Vil du være en del af en succes i en virksomhed med en god og uhøjtidelig tone og stor selvstændighed i jobbet hos en af Danmarks førende landinspektørvirksomheder? Så er du måske en af LIFA A/S Landinspektørers to nye landmålere! Da vi fortsat oplever stor vækst med tilgang af nye, spændende projekter i vores forsyningsafdeling, søger vi derfor to dedikerede og kvalitetsbevidste landmålere med interesse i opmåling og afsætning af forskellige forsyningsarter til vores teams i hhv. Vejle og Glostrup. Som landmåler hos LIFA bliver du en del af et idérigt og engageret team, der er med til at præge udviklingen i en innovativ og yderst velrenommeret virksomhed. Du vil få en stor berøringsflade, hvor du vil få ansvar for en bred vifte af opgaver såsom: as-built måling af tele, el, kloak, vand samt fjernvarme udarbejdelse af as-built dokumentation i MicroStation håndtering og betjening af de nyeste instrumenter fra Leica. Vi forventer at du har erfaring fra faget enten fra landmålingsdiscipliner eller fra entreprenørbranchen at du kan arbejde selvstændigt og stå på mål for de udførte opgaver at du er omhyggelig, fleksibel og kundeorienteret at du er indstillet på, at ikke alle opgaver ligger lige udenfor døren. Vi tilbyder rig mulighed for at præge egen hverdag og afdelingens fortsatte udvikling deltagelse i interne og eksterne kurser et uformelt miljø, hvor alle har mulighed for at bidrage til de fælles mål. Dine faglige kvalifikationer er dit første skridt på vejen til os, men din personlighed er lige så vigtig. Din sikre vej til succes i jobbet går gennem en åben og troværdig adfærd, ligesom du med din humoristiske tilgang er med til at skabe rammerne for det gode arbejdsmiljø. Vil du med på holdet? Ser du dig selv som vores nye landmåler i enten Vejle eller Glostrup, så send en motiveret ansøgning og dit CV til Anker Hindhede Mortensen på ahm@lifa.dk. Vi indkalder løbende til samtaler, så send din ansøgning så hurtigt som muligt. Tiltrædelse snarest. Har du spørgsmål til stillingen, er du meget velkommen til at kontakte Anker Hindhede Mortensen på mobil: 23 37 15 40 eller mail: ahm@lifa.dk.
DSV Transport A/S Roskilde, Danmark
01 Jun, 2018
Fuldtid
Du er altid velkommen til at sende os en uopfordret ansøgning. Vi behandler naturligvis din ansøgning dybt fortroligt, og du hører fra os, når og hvis vi har noget at tilbyde dig.
Guldfeldt Tømrer - Murer A/S Svendborg, Danmark
30 Maj, 2018
Fuldtid
Vi har rigtig god tilgang af nye opgaver og søger derfor nu dygtige og selvstændige tømrere der vil indgå i vores serviceafdeling. Hos Guldfeldt Tømrer-Murer A/S vægter vi kvalitet og ordholdenhed, og det er derfor vigtigt for os at du kan identificere dig med disse værdier, og sætter en stor ære i dit arbejde.    Lidt mere om dig:   du er uddannet tømrer du er positiv og kan lide at bruge dine hænder du tager ansvar for dine opgaver og slipper først en opgave når den er løst du er en holdspiller som værdsætter og selv bidrager til at fremme et godt arbejdsmiljø.   Vi tilbyder:   gode kollegaer og ordnede forhold løn efter kvalifikationer pension og sundhedsforsikring gode muligheder for efteruddannelse.   Er ovenstående dig og vil du gerne med på holdet, så ring straks til Afdelingsleder, Nikolaj Borch Nykjær på 3038 3908 eller send os en ansøgning herunder  
anbefalJOB Danmark
29 Maj, 2018
Som sælger af vores rekrutteringsværktøj opsøger du potentielle kundeemner og sørger for at løsningen bliver leveret ude hos kunden. Vi giver dig den rette træning hertil, så du kan sætte en færdig løsning op på 15-20 min., fra din hjemme arbejdsplads. Du skal således ikke være IT haj for at kunne sælge vores rekrutteringsværktøj og 95% af din tid vil du bruge på den disciplin du er stærkest på - nemlig salg.  Du er således stærk i det opsøgende og direkte salg, med dine kunder.    Lidt mere om din profil:  Gerne + 30 år  Salgserfaring på B2B og gerne et netværk du kan sælge ind til Kan motivere sig selv på den indledende canvas del Gerne salgserfaring fra flere brancher  Bruger naturligt LinkedIn i dit arbejde  Behersker Office pakken og generel god IT forståelse    Potentialet for dig Potentielle kunder til vores system er virksomheder der tager imod ansøgninger via e-mails, og hermed de fleste - det er således nemt for dig at komme i kontakt med potentielle kundeemner, og sammen identificerer vi i opstartsfasen i fællesskab de emner, der giver dig størst succes, afhængig af din placering i landet.   Akkumuleret bonus! Når du har solgt en kundeløsning, som sælges mellem kr. 2999-11.999, modtager du 50 % på dette salg og vi afregner løbende.  Når en kunde betaler for den kommende periode modtager du igen 50 % fremdeles på dette salg, og denne aftale gælder så længe din kunde anvender det rekrutteringssystem, du oprindeligt har solgt kunden.  Du modtager hver måned en liste der viser hvilke kunder du har solgt løsningen til, som løbende afregnes 50 %. Du ser endvidere de kunder der har kommende forfaldsdato på en løsning du tidligere har solgt, og hvor du fremdeles modtager 50 %, når kunden har indbetalt sin faktura her. Eksempel Sælger du 100 kundeløsninger på årsabonnement her i 2018 tjener du således minimum kr. 599.950,- i år (afhængig af ekstra brugere kunden ønsker oprettet). Gentegner kunderne løsningen i 2019 tjener du minimum kr. 599.950 i 2019, uden at skulle lave en salgsindsats overfor disse kunder igen.   Din indgang som vores fremtidig partner Der er flere indgange som partner hos os. Du kan starte ud på deltid og skalere din tid, i takt med din indtjening øges, eller du kan bruge fuld tid – in-between jobs, eller springe fuldt ud - vi hører gerne fra dig der kan se nogle muligheder for dig og os.   De videre forløb Er du vores kommende salgspartner så send os indledningsvis en motiveret ansøgning og uddybende CV, hvorfor vi skal vælge netop dig - vi afholder løbende samtaler og fjerner opslaget når vi har fundet den rette. Kan vi se et match kontakter vi dig således for en uddybende snak, og er du et godt match, skriver vi en partneraftale der regulerer det videre forløb.   Sådan ser den løsning ud du skal sælge til dine kunder – skal kunderne således for alvor sikre deres rekruttering af ift. de potentielle bøder som  Persondataforordningen (GDPR) kan give, vil mange vælge et rekrutteringsværktøj, som er den bedste ”forsikring” mod at begå dyre fejl.  
CREO ARKITEKTER A/S Østerbro 5, 1. sal , 5000 Odense C
28 Maj, 2018
CREO ARKITEKTER A/S ønsker at være med til at bygge bro mellem studietiden og ‘det virkelige liv’, og vi tilbyder gerne praktikanter et spændende ophold på tegnestuen. Du vil komme til at arbejde på konkrete projekter i et team, hvor du får mulighed for at få både ansvar og support efter behov og faglig kunnen. Vi ser frem til at høre fra dig!
S. Guldfeldt Nielsen A/S Fyn, Danmark
26 Maj, 2018
Fuldtid
Vi har rigtig god tilgang af nye opgaver og søger derfor nu dygtige og selvstændige tømrere der vil indgå i vores serviceafdeling. Hos S. Guldfeldt Nielsen A/S vægter vi kvalitet og ordholdenhed, og det er derfor vigtigt for os at du kan identificere dig med disse værdier, og sætter en stor ære i dit arbejde.    Lidt mere om dig:   du er uddannet tømrer du er positiv og kan lide at bruge dine hænder du tager ansvar for dine opgaver og slipper først en opgave når den er løst du er en holdspiller som værdsætter og selv bidrager til at fremme et godt arbejdsmiljø.   Vi tilbyder:   gode kollegaer og ordnede forhold løn efter kvalifikationer pension og sundhedsforsikring gode muligheder for efteruddannelse.   Er ovenstående dig og vil du gerne med på holdet, så ring straks til Afdelingschef, Jens Frederik Rasmussen på 4080 8570 eller send os en ansøgning herunder  
Guldfeldt Tømrer - Murer A/S Svendborg, Danmark
26 Maj, 2018
Vi holder altid mulighederne åbne efter de helt rigtige medarbejdere til vores team. Du er derfor meget velkommen til at sende os en uopfordret ansøgning - uanset om du søger et job inden for byggefagene, læreplads eller et kontorjob.   Vi behandler naturligvis din ansøgning dybt fortroligt, og du vil altid få en tilbagemelding fra os.       Guldfeldt Tømrer - Murer A/S er en velkonsolideret tømrer- og snedkervirksomhed, der udfører bygge- og serviceopgaver for professionelle bygherrer, erhvervsvirksomheder, forsikringsselskaber såvel som offentlige instanser. Vi løser alle former for entrepriseopgaver og har egenproduktion af tømrer- og snedkerarbejde, som udføres af specialisterne på vores værksted. Derudover laver vi mange serviceopgaver, herunder vedligehold, byfornyelse og specielopgaver, som vi løser i tæt samarbejde med kunden. Det tætte samarbejde med kunden er kendetegnet ved vores værdier,  kvalitet og ordholdenhed , som er de leveregler, vi opererer ud fra og som går igen i alt, hvad vi foretager os. Alle opgaver udføres til en konkurrencedygtig pris og på højeste kvalitetsniveau, så kunden i forbindelse med fremtidige opgaver finder det naturligt at entrere med os igen. Arbejdsmiljø For os hænger kvalitet og arbejdsmiljø uløseligt sammen. Vi ønsker ikke at udsætte vores medarbejdere for risici eller skader. Om arbejdsmiljø  Værksted På snedkerværkstedet kan vi fremstille specielle døre, vinduer, gulve, gerigter og fodpaneler og specielt inventar. Snedkerværkstedet  Ledige jobs Vi er altid på udkig efter nye og kompetente medarbejdere til vores godt sammentømrede byggeteam af tømrere, snedkere, lærlinge og kontorfolk. Vil du på holdet?  Nyheder Guldfeldt spiller en stor, aktiv rolle i det sydfynske lokalområde. Derfor vil vi gerne dele nogle af vores historier fra virksomhedens hverdag med jer. Læs sidste nyt 
S. Guldfeldt Nielsen A/S Odense, Danmark
26 Maj, 2018
  Larsen og Ibsen Holding koncernen består af virksomhederne S. Guldfeldt Nielsen A/S, Guldfeldt Tømrer – Murer A/S og HANS JØRGENSEN & SØN Entreprenører A/S. Koncernen har i dag udviklet sig til at være en af Fyns førende entreprenørforretninger, der med en yderst kompetent medarbejderstab er i stand til at løse alle typer af byggeopgaver inden for ny-, om- og tilbygninger samt indretningsopgaver. Opgaverne udføres som total-, hoved- og fagentrepriser, hvor vi sørger for at samle alle trådene. På den måde får bygherren en gnidningsløs sag, hvor værdierne, kvalitet og ordholdenhed, altid er i fokus. Vi har ligeledes en stor egenproduktionsafdeling i alle tre selskaber, hvor vi kan udføre alt fra udskiftning af dørgreb til en totalrenovering af din ejendom. Vores servicefunktion spænder vidt, da vi varetager reparations- og vedligeholdelsesopgaver inden for områderne beton, kloak, bore/skære, murer samt tømrer og snedker.  Koncernen, der beskæftiger ca. 330 medarbejdere og omsætter for omkring 510 mio. kr., har et solidt fundament og netværk i det fynske marked og er kendt for sin ordholdenhed, effektivitet, høje kvalitet og fokus på medarbejderudvikling og efteruddannelse.   CSR En af CSR-mærkesagerne i koncernen er uddannelsesprogrammet, der lige nu tæller 1 kontorelev og 35 lærlinge fordelt på beton, murer, tømrer og snedkersegmenterne, ligesom vi konstant har 5-6 praktikanter fra konstruktør- og ingeniøruddannelserne tilknyttet vores projekter. Derudover findes der en aktiv seniorklub bestående af pensionerede medarbejdere fra S. Guldfeldt Nielsen A/S. Seniorklubben mødes flere gange årligt enten i virksomheden eller til et socialt arrangement ude i byen, hvor de taler om gamle dage og bliver opdateret på fremtiden.    
HANS JØRGENSEN & SØN Entreprenører A/S Odense, Danmark
26 Maj, 2018
  Larsen og Ibsen Holding koncernen består af virksomhederne S. Guldfeldt Nielsen A/S, Guldfeldt Tømrer – Murer A/S og HANS JØRGENSEN & SØN Entreprenører A/S. Koncernen har i dag udviklet sig til at være en af Fyns førende entreprenørforretninger, der med en yderst kompetent medarbejderstab er i stand til at løse alle typer af byggeopgaver inden for ny-, om- og tilbygninger samt indretningsopgaver. Opgaverne udføres som total-, hoved- og fagentrepriser, hvor vi sørger for at samle alle trådene. På den måde får bygherren en gnidningsløs sag, hvor værdierne, kvalitet og ordholdenhed, altid er i fokus. Vi har ligeledes en stor egenproduktionsafdeling i alle tre selskaber, hvor vi kan udføre alt fra udskiftning af dørgreb til en totalrenovering af din ejendom. Vores servicefunktion spænder vidt, da vi varetager reparations- og vedligeholdelsesopgaver inden for områderne beton, kloak, bore/skære, murer samt tømrer og snedker.  Koncernen, der beskæftiger ca. 330 medarbejdere og omsætter for omkring 510 mio. kr., har et solidt fundament og netværk i det fynske marked og er kendt for sin ordholdenhed, effektivitet, høje kvalitet og fokus på medarbejderudvikling og efteruddannelse.   CSR En af CSR-mærkesagerne i koncernen er uddannelsesprogrammet, der lige nu tæller 1 kontorelev og 35 lærlinge fordelt på beton, murer, tømrer og snedkersegmenterne, ligesom vi konstant har 5-6 praktikanter fra konstruktør- og ingeniøruddannelserne tilknyttet vores projekter. Derudover findes der en aktiv seniorklub bestående af pensionerede medarbejdere fra S. Guldfeldt Nielsen A/S. Seniorklubben mødes flere gange årligt enten i virksomheden eller til et socialt arrangement ude i byen, hvor de taler om gamle dage og bliver opdateret på fremtiden.    
S. Guldfeldt Nielsen A/S Fyn, Danmark
26 Maj, 2018
Vi behandler naturligvis din ansøgning dybt fortroligt, og du hører fra os, når og hvis vi har noget at tilbyde dig.     S. Guldfeldt Nielsen A/S er en velkonsolideret tømrer- og snedkervirksomhed, der udfører bygge- og serviceopgaver for professionelle bygherrer, erhvervsvirksomheder, forsikringsselskaber og offentlige instanser.   Vi løser alle former for bygge- og serviceopgaver; herunder vedligehold, byfornyelse og specielopgaver med egenproduktion af tømrer- og snedkerarbejde i vores værksted.   Det tætte samarbejde med kunderne er kendetegnet ved vores værdier  ”kvalitet og ordholdenhed” , som er de leveregler, vi opererer ud fra, og som går igen i alt, hvad vi foretager os.    Alle opgaver udføres på et kvalitetsniveau, som gør det naturligt for kunderne at vælge os næste gang, de skal bruge en professionel samarbejdspartner. Skal vi beregne dit næste projekt? Så kontakt vores team af byggeledere! Telefon 6612 1834   Find en bestemt byggeleder  Arbejdsmiljø For os hænger kvalitet og arbejdsmiljø uløseligt sammen. Vi ønsker ikke at udsætte vores medarbejdere for risici eller skader. Om arbejdsmiljø  Værksted På snedkerværkstedet kan vi fremstille specielle døre, vinduer, gulve, gerigter og fodpaneler og specielt inventar. Snedkerværkstedet  Serviceopgaver Guldfeldts serviceafdeling er så stor at opgaver kan løses straks. 24 timer i døgnet  Specialopgaver Vi sætter en ære i konstant at uddanne vores folk i de håndværksmæssige traditioner og teknikker. Vi er specialister     
Tarpgaard jylland
24 Maj, 2018
Fuldtid
Bygningskonstruktører / byggeteknikker søges Vores virksomhed vækster meget for tiden, og vi har derfor brug for flere medarbejdere. Derfor søger vi 2 medarbejdere til at styrke vores virksomked. Dine arbejdsopgaver vil omfatte : Projektering af glasfacader, -døre,- vinduer og –ovenlys af varierende entreprisestørrelse Kundekontakt, afklaring med øvrige rådgivere, opmåling og byggepladsledelse Indkøb af materialer og underleverancer Udfærdigelse af produktions- og montagegrundlag Dine kvalifikationer: Du er bygningskonstruktør eller byggeteknikker. Gerne med håndværksmæssig grunduddannelse Du håndterer AutoCad og Microsoft Office. Du arbejder struktureret og målrettet Vi lægger vægt på en håndværksmæssig baggrund, samt branchekendskab. Vi tilbyder: Selvstændig og udfordrende stilling i en spændende branche En arbejdsplads med uformel tone og gode kolleger En stilling hvor du selv planlægger din arbejdsdag Lønpakke inkl. pension efter dine kvalifikationer samt sundhedsforsikring Stillingerne ønskes besat snarest og samtaler afholdes løbende.
Askovhus Kapelvej 55, København, Danmark
23 Maj, 2018
Projektansættelse
Askovhus er AskovFondens specialiserede tilbud til unge og voksne med spiseforstyrrelser. Til efteråret 2018 søger vi en engageret praktikant, som har lyst til at prøve kræfter med udviklings- og dokumentationsarbejde samt sociale investeringer. Til efteråret går vi en spændende tid i møde med AskovFondens tema Sociale investeringer – hvordan udvikler vi fremtidens velfærd med en social bæredygtig bundlinje? Vi går derfor i gang med at forberede og udvikle resultatindikatorer til at kunne lave Social Impact Bonds (SIB) på Askovhus’ tilbud. Denne udviklingsproces ønsker vi, at du som kommende praktikant skal være en del af. Vi kan derudover fortælle, at dialektisk adfærdsterapi (DAT) udgør det metodiske fundament i vores arbejde med brugerne af vores tilbud. I det daglige anvender vi bl.a. Feedback Informed Treatment (FIT) til løbende at evaluere og justere vores socialpædagogiske indsatser. Vi evaluerer og dokumentere ligeledes med Askovfondens egen model, AIM (Assessment and Intervention Model). Som praktikant hos os, vil du få kendskab til de mange metoder samt være med til at indsamle, analysere og formidle resultater internt og eksternt. VI REGNER MED AT DU: Er i gang med en videregående uddannelse på kandidatniveau inden for det sociale eller samfundsvidenskabelige område Har interesse for udviklings- og        dokumentationsarbejde i teori og praksis - og evt. kendskab til FIT og SIB Har lyst til at sætte dig ind i og være med til at udvikle vores praksis til gavn for brugerne Er analytisk og metodisk stærk Har mod på at prøve kræfter med opgaver, analyse og udviklingsarbejde hvor vejen ikke altid er givet på forhånd Er indstillet på, at dine opgaver vil være på det administrative og udviklende niveau, og du skal derfor ikke arbejde direkte med de spiseforstyrrede deltagere. VI TILBYDER DIG: Et spændende praktikforløb, hvor du vil får indblik i hvordan en nonprofit organisation fungerer Et uformelt og tværfagligt arbejdsmiljø med spændende og gode kollegaer Sparringssamtaler i løbet af praktikforløbet som sikrer at du får det optimale ud af dit praktikforløb Stor medindflydelse og stort ansvar LØN OG ANSÆTTELSESVILKÅR: Der er tale om et ulønnet praktikophold af 4-6 måneders varighed med en ugentlig arbejdstid på ca. 30-37 timer dog med fleksibilitet ift. Studie og ferie. Praktikforløbet afvikles i sidste halvår af 2018. Ansøgningsfrist: snarest Tiltrædelse: gerne start august eller før
H. DAUGAARD A/S
23 Maj, 2018
Fuldtid
Er du klar til en spændende karriere i logistik- & speditionsbranchen? Lyder et internationalt miljø & en travl hverdag med udfordrende arbejdsopgaver som ’lige noget for dig’? Og har du lyst og energi til at investere i en attraktiv speditionsuddannelse, der åbner mulighed for et væld af forskellige karrierevalg? Så er du måske én af de 4 nye speditionselever, som vi allerede nu glæder os til at byde velkommen i september 2018! Som elev hos H. Daugaard bliver du en del af et godt team og et stærkt sammenhold – og i løbet af din 2-årige speditionsuddannelse sikrer vi dig en grundig, detaljeret uddannelse, der giver dig et solidt fundament i transport- og speditionsbranchen. Vi prioriterer dig højt, giver dig selvstændige ansvarsområder i de forskellige afdelinger, som du bliver en del af og investerer i dig og din uddannelse, som veksler mellem travle dage hos os og faste skoleophold … og håber, at resultatet bliver et højt fagligt niveau og godt seriøst værdisæt – og at du bliver en del af en ny generation af kompetente og dygtige speditører. Og uden at love dig noget, så håber vi også, at vi bliver så godt et match, at vi kan fastansætte dig, når din elevtid er slut … men det snakker vi om til den tid! Din teoretiske baggrund Du har gennemført eller forventer at gennemføre en HHX, STX (med tilhørende fagpakke), en EUX eller en HG2 med et godt resultat. Du taler og skriver flydende dansk – og er god til engelsk og tysk i skrift og tale.
Eurofins Steins Laboratorium A/S Vejen, Danmark
22 Maj, 2018
Fuldtid
Eurofins er altid på jagt efter dygtige medarbejdere, der vil gøre en forskel. Vi er vokset eksplosivt i de seneste år. Som en konsekvens af det, er vi altid på udkig efter talentfulde, højt motiverede mennesker, for hvem arbejde er mere end blot et job. Vores medarbejdere er det vigtigste aktiv i bestræbelserne på at sikre vores kunder de bedste løsninger - samt sikre basis for en fortsat holdbar ekspansion. Det er derfor vores mål at tiltrække kvalificerede og engagerede medarbejdere ved at skabe inspirerende rammer for en fortsat udvikling af virksomheden og medarbejderne. Vi ønsker at motivere vores ansatte ved at anspore til en målrettet og handlings-orienteret indsats. På den måde sikrer vi, at virksomheden fortsat er en attraktiv arbejdsplads, hvor den personlige og faglige udvikling går hånd i hånd med en effektiv, forretningsorienteret ledelsesfilosofi. På denne side kan du læse mere om, hvordan det er at arbejde i Eurofins. Eurofins Miljø A/S:   Læs her hvordan det er at arbejde i Eurofins Miljø. Eurofins Steins Laboratorium A/S:   Læs her en artikel om Jespers vej til et job som Analytical Service Manager hos Eurofins Steins.
HANS JØRGENSEN & SØN Entreprenører A/S Fyn, Danmark
22 Maj, 2018
Fuldtid
Vi har rigtig god tilgang af nye opgaver og søger derfor nu dygtige og selvstændige tømrere der vil indgå i vores serviceafdeling. Hos Hans Jørgensen & Søn Entreprenører A/S vægter vi kvalitet og ordholdenhed, og det er derfor vigtigt for os at du kan identificere dig med disse værdier, og sætter en stor ære i dit arbejde. Lidt mere om dig:   du er uddannet tømrer du er positiv og kan lide at bruge dine hænder du tager ansvar for dine opgaver og slipper først en opgave når den er løst du er en holdspiller som værdsætter og selv bidrager til at fremme et godt arbejdsmiljø.   Vi tilbyder:   gode kollegaer og ordnede forhold løn efter kvalifikationer pension og sundhedsforsikring gode muligheder for efteruddannelse.   Er ovenstående dig og vil du gerne med på holdet, så ring straks til Tømrermester, Johnny Bo Andersen Vikkelsøe på 5117 5257 eller send os en ansøgning herunder  
​Indkøbsnetværket ApS Danmark
18 Maj, 2018
Fuldtid
Vil du bruge din salgserfaring og dit netværk til at opbygge din egen virksomhed sammen med en virksomhed i udvikling? Og motiveres du af at arbejde selvstændigt og planlægge din egen hverdag? ​ Velkommen til Indkøbsnetværket ​ Indkøbsnetværket   er en fælles indkøbsorganisation for små og mellemstore virksomheder i Danmark. Vores kunder bliver medlemmer hos os for at spare penge på ikke-strategiske vare- og tjenester – områder, som de nødvendigvis ikke er specialister i. Vi laver rabataftaler inden for tre hovedområder: Forsikring, energi og kontor. ​ ” En murer ved alt om mursten, men ikke nødvendigvis, hvad arbejdsskadeforsikringen for hans medarbejdere skal koste. Som medlem af vores organisation kan man bruge de aftaler, som er forhandlet på plads. På den måde sparer man penge, samtidig med at man er fri for at bruge tid på det ,” fortæller Adm. direktør Steen Egsdal. ​ Brug dit gåpåmod til at drive dine salg ​Med titlen som indkøbsrådgiver Det bliver lidt dobbelt konfekt og talesprog at skrive din titel bliver indkøbsrådgiver og som indkøsrådgiver skal du opsøge potentielle medlemmer og hjælpe dem med at få besparelser. Det er en løbende proces, og på denne måde opbygger du din egen kundeportefølje og plejer relationer. ​ Vidensdeling og erfaringsudveksling med erfarne kolleger Du indgår i en virksomhed med 15 kompetente indkøbsrådgivere, der altid står klar med sparring og vidensdeling. Du mødes jævnligt med dine kolleger, hvor I deler erfaringer og oplevelser, så I altid har den bedste forudsætning for jeres arbejde. Derudover modtager du en grundig introduktion til konceptet og organisationen og du får en mentor, som vil coache dig i dit arbejde. ​ Du skaber din egen succes Din egen indsats er afgørende for din succes og aflønning – derfor skal du være klar til at arbejde selvstændigt og tage ansvar for dine egne opgaver. Derudover er du ambitiøs og tillidsskabende – du forstår vigtigheden af at skabe og opretholde gode relationer til kunderne. ​ ” En god sælger er for mig en, der er troværdig, åben og tillidsvækkende. Det er en, der kan og tør kigge kunden direkte i øjnene ,” fortsætter Steen. ​ Selvstændig profil med tung salgsbaggrund ​Der er flere indgange til stillingen, men det vigtigste er, at du har solid erfaring med opsøgende salg og rådgivning. ​Du har kundetække og er god til at skabe tillid. ​Du er selvstændig og engageret.
Anlægsgartnerfirmaet Kirkegaard A/S Sjælland, Danmark
16 Maj, 2018
Brænder du for vores fag? Anlægsgartnerfirmaet Kirkegaard A/S er i udvikling og vi er altid på udkig efter dygtige medarbejdere. Hos Anlægsgartnerfirmaet Kirkegaard A/S arbejder med alle dele af anlægsgartnerfaget, og mangler fra tid til anden, medarbejdere inden for Anlægsgartner - vedligeholdelse og gråt,  Brolægger og Rørlægger.  Vi sætter fagligheden meget højt og ønsker at fremstå som en virksomhed med stor viden og stolthed for anlægsgartnerfaget.  På vores arbejdsplads: Har vi fokus på at være serviceminded og kvalitetsbevidste Vægter vi det sociale højt Har vi et godt arbejdsklima Anlægsgartnerfirmaet Kirkegaard A/S arbejder med følgende værdisæt;  "Vi ønsker at gro med langvarige relationer" ,  dette forsøger vi at indarbejde i forhold til vores k under, medarbejdere og leverandører.   Ansøgning Send os en mail og fortæl lidt om hvilken områder du er interesseret i, vi tager løbende ansøgninger op og vil selvfølgelig også gerne have din