Danmarks største jobportal for uopfordrede ansøgninger - søg også blandt tusindvis af almindelige stillingsopslag her

Search $listings_types.Job live jobs

Finding your new job just got easier

Seneste stillinger

HANS JØRGENSEN & SØN Entreprenører A/S Odense, Danmark
26 Maj, 2018
Som praktikant hos Hans Jørgensen & Søn entreprenører A/S (HJS) kan du forvente du vil indgå i dagligdagen på byggepladsen såvel hovedkontoret. Vi skaber således et særdeles lærerigt miljø for dig, hvor du binder en masse praktik op, på den teori du har tilegnet dig på dit studie. Du vil således naturligt komme til at arbejde indenfor områderne: Ledelse og planlægning Økonomistyring og kvalitetssikring Sikkerhed og arbejdsmiljø. Vi tilbyder dig samtidig et praktikophold hvor du meget selvstændig vil være med til at sætte dagsordenen, med noget af den teoretiske viden, du bringer med dig fra studiet. Du får endvidere mulighed for faglig såvel personlig udvikling, som er guld værd på dit CV, når du skal ud og søge nye udfordringer – med mindre vi ansætter dig i HJS efter endt studie! Vil du fastansættes? For en række af vores praktikanter har praktikopholdet hos HJS været ensbetydende med en fastansættelse efter endt studie, og vi bruger også praktikperioden til at vurdere dig til fremtidige muligheder, ligesom du konkret har mulighed for at vurdere HJS som kommende arbejdsplads. Kom med på et af vores spændende projekter Vi søger lige nu 5 praktikanter til nogle af vores spændende projekter – se nedenstående udpluk og læs mere omkring de enkelte projekter inde på hjsas.dk: Toldbohuse Odense havn, Maycon, Totalentreprise kr. 136 mio. Biogasbygggeri, NGF Nature Energy Månsson, Totalentreprise kr. 93 mio. Lokalpsykiatrien i Odense, Region Syddanmark, Totalentreprise kr. kr. 75 mio. Jernstøberiget Ringe, Fyns almennyttige Boligselskab, Hovedentreprise kr. 60 mio. Ombygning i Rosengårdcentret, Totalentreprise kr. 57 mio. Boliger i Årslev, DGNB-projekt, Totalentreprise kr. 50 mio.   Du kan se lidt mere omkring vores biogasbyggeri herunder, hvor flere praktikanter har været tilknyttet.     Vil du med på holdet? Så bedes du sende en motiveret ansøgning. Ansøgninger behandles løbende. Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte sektionschef, Allan Christensen, på tlf. 4028 8440.  
HANS JØRGENSEN & SØN Entreprenører A/S Odense, Danmark
26 Maj, 2018
  Larsen og Ibsen Holding koncernen består af virksomhederne S. Guldfeldt Nielsen A/S, Guldfeldt Tømrer – Murer A/S og HANS JØRGENSEN & SØN Entreprenører A/S. Koncernen har i dag udviklet sig til at være en af Fyns førende entreprenørforretninger, der med en yderst kompetent medarbejderstab er i stand til at løse alle typer af byggeopgaver inden for ny-, om- og tilbygninger samt indretningsopgaver. Opgaverne udføres som total-, hoved- og fagentrepriser, hvor vi sørger for at samle alle trådene. På den måde får bygherren en gnidningsløs sag, hvor værdierne, kvalitet og ordholdenhed, altid er i fokus. Vi har ligeledes en stor egenproduktionsafdeling i alle tre selskaber, hvor vi kan udføre alt fra udskiftning af dørgreb til en totalrenovering af din ejendom. Vores servicefunktion spænder vidt, da vi varetager reparations- og vedligeholdelsesopgaver inden for områderne beton, kloak, bore/skære, murer samt tømrer og snedker.  Koncernen, der beskæftiger ca. 330 medarbejdere og omsætter for omkring 510 mio. kr., har et solidt fundament og netværk i det fynske marked og er kendt for sin ordholdenhed, effektivitet, høje kvalitet og fokus på medarbejderudvikling og efteruddannelse.   CSR En af CSR-mærkesagerne i koncernen er uddannelsesprogrammet, der lige nu tæller 1 kontorelev og 35 lærlinge fordelt på beton, murer, tømrer og snedkersegmenterne, ligesom vi konstant har 5-6 praktikanter fra konstruktør- og ingeniøruddannelserne tilknyttet vores projekter. Derudover findes der en aktiv seniorklub bestående af pensionerede medarbejdere fra S. Guldfeldt Nielsen A/S. Seniorklubben mødes flere gange årligt enten i virksomheden eller til et socialt arrangement ude i byen, hvor de taler om gamle dage og bliver opdateret på fremtiden.    
Guldfeldt Tømrer - Murer A/S Svendborg, Danmark
26 Maj, 2018
Vi holder altid mulighederne åbne efter de helt rigtige medarbejdere til vores team. Du er derfor meget velkommen til at sende os en uopfordret ansøgning - uanset om du søger et job inden for byggefagene, læreplads eller et kontorjob.   Vi behandler naturligvis din ansøgning dybt fortroligt, og du vil altid få en tilbagemelding fra os.       Guldfeldt Tømrer - Murer A/S er en velkonsolideret tømrer- og snedkervirksomhed, der udfører bygge- og serviceopgaver for professionelle bygherrer, erhvervsvirksomheder, forsikringsselskaber såvel som offentlige instanser. Vi løser alle former for entrepriseopgaver og har egenproduktion af tømrer- og snedkerarbejde, som udføres af specialisterne på vores værksted. Derudover laver vi mange serviceopgaver, herunder vedligehold, byfornyelse og specielopgaver, som vi løser i tæt samarbejde med kunden. Det tætte samarbejde med kunden er kendetegnet ved vores værdier,  kvalitet og ordholdenhed , som er de leveregler, vi opererer ud fra og som går igen i alt, hvad vi foretager os. Alle opgaver udføres til en konkurrencedygtig pris og på højeste kvalitetsniveau, så kunden i forbindelse med fremtidige opgaver finder det naturligt at entrere med os igen. Arbejdsmiljø For os hænger kvalitet og arbejdsmiljø uløseligt sammen. Vi ønsker ikke at udsætte vores medarbejdere for risici eller skader. Om arbejdsmiljø  Værksted På snedkerværkstedet kan vi fremstille specielle døre, vinduer, gulve, gerigter og fodpaneler og specielt inventar. Snedkerværkstedet  Ledige jobs Vi er altid på udkig efter nye og kompetente medarbejdere til vores godt sammentømrede byggeteam af tømrere, snedkere, lærlinge og kontorfolk. Vil du på holdet?  Nyheder Guldfeldt spiller en stor, aktiv rolle i det sydfynske lokalområde. Derfor vil vi gerne dele nogle af vores historier fra virksomhedens hverdag med jer. Læs sidste nyt 
S. Guldfeldt Nielsen A/S Odense, Danmark
26 Maj, 2018
  Larsen og Ibsen Holding koncernen består af virksomhederne S. Guldfeldt Nielsen A/S, Guldfeldt Tømrer – Murer A/S og HANS JØRGENSEN & SØN Entreprenører A/S. Koncernen har i dag udviklet sig til at være en af Fyns førende entreprenørforretninger, der med en yderst kompetent medarbejderstab er i stand til at løse alle typer af byggeopgaver inden for ny-, om- og tilbygninger samt indretningsopgaver. Opgaverne udføres som total-, hoved- og fagentrepriser, hvor vi sørger for at samle alle trådene. På den måde får bygherren en gnidningsløs sag, hvor værdierne, kvalitet og ordholdenhed, altid er i fokus. Vi har ligeledes en stor egenproduktionsafdeling i alle tre selskaber, hvor vi kan udføre alt fra udskiftning af dørgreb til en totalrenovering af din ejendom. Vores servicefunktion spænder vidt, da vi varetager reparations- og vedligeholdelsesopgaver inden for områderne beton, kloak, bore/skære, murer samt tømrer og snedker.  Koncernen, der beskæftiger ca. 330 medarbejdere og omsætter for omkring 510 mio. kr., har et solidt fundament og netværk i det fynske marked og er kendt for sin ordholdenhed, effektivitet, høje kvalitet og fokus på medarbejderudvikling og efteruddannelse.   CSR En af CSR-mærkesagerne i koncernen er uddannelsesprogrammet, der lige nu tæller 1 kontorelev og 35 lærlinge fordelt på beton, murer, tømrer og snedkersegmenterne, ligesom vi konstant har 5-6 praktikanter fra konstruktør- og ingeniøruddannelserne tilknyttet vores projekter. Derudover findes der en aktiv seniorklub bestående af pensionerede medarbejdere fra S. Guldfeldt Nielsen A/S. Seniorklubben mødes flere gange årligt enten i virksomheden eller til et socialt arrangement ude i byen, hvor de taler om gamle dage og bliver opdateret på fremtiden.    
Guldfeldt Tømrer - Murer A/S Nordre Ringvej 24, Svendborg, Danmark
26 Maj, 2018
Fuldtid
Vi beskæftiger os med en rig variation af serviceopgaver og mindre byggesager. Du får ansvar for hele byggeprocessen lige fra den første forespørgsel til aflevering af det færdige byggeri med efterfølgende gennemgang samt opfølgning, og vi forventer, at du kan føre dine byggesager sikkert i mål, så budgettet overholdes og kundetilfredsheden er i top.   Dine kvalifikationer: Du er tømrer- eller snedkeruddannet og med en overbygning som eksempelvis bygningskonstruktør Du har +5 års erfaring og vant til få dagligdagen til at glide imellem medarbejdere, kollegaer, leverandører, UE’ere og bygherre Du kan din priskurant og vil naturlig også blive inddraget i vores arbejde med at kalkulere priser, på både mindre og større tømreropgaver. Vi arbejder med Visual Kalkulation og kendskab hertil vil være et ekstra plus, ligesom erfaring med murerpriser vil blive vægtet Du navigerer på en troværdig, empatisk og ordholdende facon, så du skaber sikkerhed og tryghed blandt dine omgivelser Som person er du udadvendt, humoristisk og engageret i din omgang med kunder, kolleger, medarbejdere og arbejdsopgaver. Vi forventer desuden, at du evner at holde tommestokken lige og bevare et smil på læben, når tingene går stærkt.   Med reference til Afdelingsleder Nikolaj Borch Nykjær får du mulighed for at præge udviklingen i en spændende virksomhed, ligesom du får stor indflydelse på din egen hverdag. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Afdelingsleder Nikolaj Borch Nykjær, på tlf. 3038 3908 eller HR Chef Thomas Nicolajsen på tlf. 6312 8703   Ansøgninger behandles løbende og naturligvis fortroligt
S. Guldfeldt Nielsen A/S Fyn, Danmark
26 Maj, 2018
Vi behandler naturligvis din ansøgning dybt fortroligt, og du hører fra os, når og hvis vi har noget at tilbyde dig.     S. Guldfeldt Nielsen A/S er en velkonsolideret tømrer- og snedkervirksomhed, der udfører bygge- og serviceopgaver for professionelle bygherrer, erhvervsvirksomheder, forsikringsselskaber og offentlige instanser.   Vi løser alle former for bygge- og serviceopgaver; herunder vedligehold, byfornyelse og specielopgaver med egenproduktion af tømrer- og snedkerarbejde i vores værksted.   Det tætte samarbejde med kunderne er kendetegnet ved vores værdier  ”kvalitet og ordholdenhed” , som er de leveregler, vi opererer ud fra, og som går igen i alt, hvad vi foretager os.    Alle opgaver udføres på et kvalitetsniveau, som gør det naturligt for kunderne at vælge os næste gang, de skal bruge en professionel samarbejdspartner. Skal vi beregne dit næste projekt? Så kontakt vores team af byggeledere! Telefon 6612 1834   Find en bestemt byggeleder  Arbejdsmiljø For os hænger kvalitet og arbejdsmiljø uløseligt sammen. Vi ønsker ikke at udsætte vores medarbejdere for risici eller skader. Om arbejdsmiljø  Værksted På snedkerværkstedet kan vi fremstille specielle døre, vinduer, gulve, gerigter og fodpaneler og specielt inventar. Snedkerværkstedet  Serviceopgaver Guldfeldts serviceafdeling er så stor at opgaver kan løses straks. 24 timer i døgnet  Specialopgaver Vi sætter en ære i konstant at uddanne vores folk i de håndværksmæssige traditioner og teknikker. Vi er specialister     
S. Guldfeldt Nielsen A/S Fyn, Danmark
26 Maj, 2018
Fuldtid
Vi har rigtig god tilgang af nye opgaver og søger derfor nu dygtige og selvstændige tømrere der vil indgå i vores serviceafdeling. Hos S. Guldfeldt Nielsen A/S vægter vi kvalitet og ordholdenhed, og det er derfor vigtigt for os at du kan identificere dig med disse værdier, og sætter en stor ære i dit arbejde.    Lidt mere om dig:   du er uddannet tømrer du er positiv og kan lide at bruge dine hænder du tager ansvar for dine opgaver og slipper først en opgave når den er løst du er en holdspiller som værdsætter og selv bidrager til at fremme et godt arbejdsmiljø.   Vi tilbyder:   gode kollegaer og ordnede forhold løn efter kvalifikationer pension og sundhedsforsikring gode muligheder for efteruddannelse.   Er ovenstående dig og vil du gerne med på holdet, så ring straks til Afdelingschef, Jens Frederik Rasmussen på 4080 8570 eller send os en ansøgning herunder  
anbefalJOB Danmark
26 Maj, 2018
Som sælger af vores rekrutteringsværktøj opsøger du potentielle kundeemner og sørger for at løsningen bliver installeret ude hos kunden. Vi giver dig den rette træning hertil, så du kan sætte en færdig løsning op inden for 1 time, fra din hjemme arbejdsplads. Du skal således ikke være IT haj for at kunne sælge vores rekrutteringsværktøj og 95% af din tid vil du bruge på den disciplin du er stærkest på - nemlig salg.  Du er således stærk i det opsøgende og direkte salg, med dine kunder.    Lidt mere om din profil:  Gerne + 30 år  Salgserfaring på B2B og gerne et netværk du kan sælge ind til Kan motivere sig selv på den indledende canvas del Gerne salgserfaring fra flere brancher  Bruger naturligt LinkedIn i dit arbejde  Behersker Office pakken og generel god IT forståelse    Potentialet for dig Potentielle kunder til vores system er virksomheder der tager imod ansøgninger via e-mails, og hermed de fleste - det er således nemt for dig at komme i kontakt med potentielle kundeemner, og sammen identificerer vi i opstartsfasen i fællesskab de emner, der giver dig størst succes, afhængig af din placering i landet.   Akkumuleret bonus - Potentialet i tørre tal Når du har solgt en kundeløsning, som sælges mellem kr. 2999-11.999, modtager du 50 % på dette salg og vi afregner løbende.  Når en kunde betaler for den kommende periode modtager du igen 50 % fremdeles på dette salg, og denne aftale gælder så længe din kunde anvender det rekrutteringssystem, du oprindeligt har solgt kunden.  Du modtager hver måned en liste der viser hvilke kunder du har solgt løsningen til, som løbende afregnes 50 %. Du ser endvidere de kunder der har kommende forfaldsdato på en løsning du tidligere har solgt, og hvor du fremdeles modtager 50 %, når kunden har indbetalt sin faktura her. Eksempel Sælger du 100 kundeløsninger på årsabonnement her i 2018 tjener du således minimum kr. 599.950,- i år (afhængig af ekstra brugere kunden ønsker oprettet). Gentegner kunderne løsningen i 2019 tjener du minimum kr. 599.950 i 2019, uden at skulle lave en salgsindsats overfor disse kunder igen.   Din indgang som vores fremtidig partner Der er flere indgange som partner hos os. Du kan starte ud på deltid og skalere din tid, i takt med din indtjening øges, eller du kan bruge fuld tid – in-between jobs, eller springe fuldt ud - vi hører gerne fra dig der kan se nogle muligheder for dig og os.   De videre forløb Er du vores kommende salgspartner så send os indledningsvis en motiveret ansøgning og uddybende CV, hvorfor vi skal vælge netop dig - vi afholder løbende samtaler og fjerner opslaget når vi har fundet den rette. Kan vi se et match kontakter vi dig således for en uddybende snak, og er du et godt match, skriver vi en partneraftale der regulerer det videre forløb.   Sådan ser den løsning ud du skal sælge til dine kunder – skal kunderne således for alvor sikre deres rekruttering af ift. de potentielle bøder som den kommende Persondataforordning kan give, vil mange vælge et rekrutteringsværktøj, som bliver den bedste ”forsikring” mod at begå dyre fejl.  
Tarpgaard jylland
24 Maj, 2018
Fuldtid
Bygningskonstruktører / byggeteknikker søges Vores virksomhed vækster meget for tiden, og vi har derfor brug for flere medarbejdere. Derfor søger vi 2 medarbejdere til at styrke vores virksomked. Dine arbejdsopgaver vil omfatte : Projektering af glasfacader, -døre,- vinduer og –ovenlys af varierende entreprisestørrelse Kundekontakt, afklaring med øvrige rådgivere, opmåling og byggepladsledelse Indkøb af materialer og underleverancer Udfærdigelse af produktions- og montagegrundlag Dine kvalifikationer: Du er bygningskonstruktør eller byggeteknikker. Gerne med håndværksmæssig grunduddannelse Du håndterer AutoCad og Microsoft Office. Du arbejder struktureret og målrettet Vi lægger vægt på en håndværksmæssig baggrund, samt branchekendskab. Vi tilbyder: Selvstændig og udfordrende stilling i en spændende branche En arbejdsplads med uformel tone og gode kolleger En stilling hvor du selv planlægger din arbejdsdag Lønpakke inkl. pension efter dine kvalifikationer samt sundhedsforsikring Stillingerne ønskes besat snarest og samtaler afholdes løbende.
Askovhus Kapelvej 55, København, Danmark
23 Maj, 2018
Projektansættelse
Askovhus er AskovFondens specialiserede tilbud til unge og voksne med spiseforstyrrelser. Til efteråret 2018 søger vi en engageret praktikant, som har lyst til at prøve kræfter med udviklings- og dokumentationsarbejde samt sociale investeringer. Til efteråret går vi en spændende tid i møde med AskovFondens tema Sociale investeringer – hvordan udvikler vi fremtidens velfærd med en social bæredygtig bundlinje? Vi går derfor i gang med at forberede og udvikle resultatindikatorer til at kunne lave Social Impact Bonds (SIB) på Askovhus’ tilbud. Denne udviklingsproces ønsker vi, at du som kommende praktikant skal være en del af. Vi kan derudover fortælle, at dialektisk adfærdsterapi (DAT) udgør det metodiske fundament i vores arbejde med brugerne af vores tilbud. I det daglige anvender vi bl.a. Feedback Informed Treatment (FIT) til løbende at evaluere og justere vores socialpædagogiske indsatser. Vi evaluerer og dokumentere ligeledes med Askovfondens egen model, AIM (Assessment and Intervention Model). Som praktikant hos os, vil du få kendskab til de mange metoder samt være med til at indsamle, analysere og formidle resultater internt og eksternt. VI REGNER MED AT DU: Er i gang med en videregående uddannelse på kandidatniveau inden for det sociale eller samfundsvidenskabelige område Har interesse for udviklings- og        dokumentationsarbejde i teori og praksis - og evt. kendskab til FIT og SIB Har lyst til at sætte dig ind i og være med til at udvikle vores praksis til gavn for brugerne Er analytisk og metodisk stærk Har mod på at prøve kræfter med opgaver, analyse og udviklingsarbejde hvor vejen ikke altid er givet på forhånd Er indstillet på, at dine opgaver vil være på det administrative og udviklende niveau, og du skal derfor ikke arbejde direkte med de spiseforstyrrede deltagere. VI TILBYDER DIG: Et spændende praktikforløb, hvor du vil får indblik i hvordan en nonprofit organisation fungerer Et uformelt og tværfagligt arbejdsmiljø med spændende og gode kollegaer Sparringssamtaler i løbet af praktikforløbet som sikrer at du får det optimale ud af dit praktikforløb Stor medindflydelse og stort ansvar LØN OG ANSÆTTELSESVILKÅR: Der er tale om et ulønnet praktikophold af 4-6 måneders varighed med en ugentlig arbejdstid på ca. 30-37 timer dog med fleksibilitet ift. Studie og ferie. Praktikforløbet afvikles i sidste halvår af 2018. Ansøgningsfrist: snarest Tiltrædelse: gerne start august eller før
H. DAUGAARD A/S
23 Maj, 2018
Fuldtid
Er du klar til en spændende karriere i logistik- & speditionsbranchen? Lyder et internationalt miljø & en travl hverdag med udfordrende arbejdsopgaver som ’lige noget for dig’? Og har du lyst og energi til at investere i en attraktiv speditionsuddannelse, der åbner mulighed for et væld af forskellige karrierevalg? Så er du måske én af de 4 nye speditionselever, som vi allerede nu glæder os til at byde velkommen i september 2018! Som elev hos H. Daugaard bliver du en del af et godt team og et stærkt sammenhold – og i løbet af din 2-årige speditionsuddannelse sikrer vi dig en grundig, detaljeret uddannelse, der giver dig et solidt fundament i transport- og speditionsbranchen. Vi prioriterer dig højt, giver dig selvstændige ansvarsområder i de forskellige afdelinger, som du bliver en del af og investerer i dig og din uddannelse, som veksler mellem travle dage hos os og faste skoleophold … og håber, at resultatet bliver et højt fagligt niveau og godt seriøst værdisæt – og at du bliver en del af en ny generation af kompetente og dygtige speditører. Og uden at love dig noget, så håber vi også, at vi bliver så godt et match, at vi kan fastansætte dig, når din elevtid er slut … men det snakker vi om til den tid! Din teoretiske baggrund Du har gennemført eller forventer at gennemføre en HHX, STX (med tilhørende fagpakke), en EUX eller en HG2 med et godt resultat. Du taler og skriver flydende dansk – og er god til engelsk og tysk i skrift og tale.
HSR Tømrer & Partner A/S Sjælland, Danmark
22 Maj, 2018
Fuldtid
Vil du med ombord, når vi udvider vores forsikringsteam? Brænder du for afvekslende spjældarbejde, og er du god til kundekontakt? Så er det måske dig, vi leder efter. Forestil dig, at du kommer ud til en kunde, der for 5. gang har haft indbrud. Hvordan tror du, at kunden har det, når du banker på døren? Som tømrer i vores forsikringsteam skal du - udover at levere dygtigt håndværk til tiden - kunne sætte dig ind i kundens sted. Vi forventer derudover, at du har minimum 5 års erfaring inden for forsikringsskader og spjældarbejde. Kort om os: Hos HSR Tømrer & Partner A/S er vi cirka 70 ansatte, heraf 12 lærlinge og 15 administrative medarbejdere. Til daglig samarbejder vi både med forsikringsselskaber, boligselskaber, arkitekter, ingeniører, staten og kommuner. Udover det klassiske tømrerarbejde, påtager vi os også hovedentrepriser. Vi ser os selv som en atypisk virksomhed med plads til leg og kreativitet. Vi bygger vores værdier på >>Tømrer +10 %<<. Med denne værdi menes, at vores fornemmeste opgave er at give kunden en oplevelse ud over det sædvanlige. Vi kan tilbyde dig: Et stærkt fællesskab, hvor vi hjælper hinanden. En arbejdsplads, der byder på mange muligheder. Et fagligt stærkt hold, hvor du kan lære en masse. En konkurrencedygtig løn. Vi har: En masse spændende specialopgaver. Højt til loftet og godt sammenhold. Styr på økonomien og administrationen. Om dig: Du er en dygtig servicetømrer med minimum 5 års erfaring inden for forsikringsskader og spjældarbejde. Du bidrager til en god holdånd. Du er serviceminded og kan både fungere selvstændigt og i teams.
Creo Arkitekter A/S
22 Maj, 2018
CREO ARKITEKTER A/S ønsker at være med til at bygge bro mellem studietiden og ‘det virkelige liv’, og vi tilbyder gerne praktikanter et spændende ophold på tegnestuen. Du vil komme til at arbejde på konkrete projekter i et team, hvor du får mulighed for at få både ansvar og support efter behov og faglig kunnen. Vi ser frem til at høre fra dig!
Creo Arkitekter A/S
22 Maj, 2018
CREO ARKITEKTER A/S  er et arkitektfirma med primær tegnestue i Odense og en hurtigt voksende afdeling i København. Vi har stor fokus på udvikling af spændende, nutidig og nytænkende arkitektur.   CREO ARKITEKTER A/S  arbejder indenfor følgende forretningsområder: BOLIGER | BYGHERRERÅDGIVNING | ERHVERV & CENTRE | KULTURARV & RENOVERING | UNDERVISNING & KULTUR | SUNDHED. Som praktikant hos os får du lov til at indgå aktivt i de forskellige projektteams, og der bliver mulighed for at arbejde med projekter indenfor mange forskellige skalaer og retninger. Der vil være rig mulighed for et meget alsidigt praktikforløb, hvor du kan få lov at fordybe dig i arkitektfagets mange forskellige projektområder. Du vil få et varieret og udfordrende praktikforløb med skitsering og projektering samt arbejde med visualisering og modelbyggeri. Du skal have indgående kendskab til 3D – gerne Revit, SketchUp og Adobe programmerne. Du skal være indstillet på samarbejde med mange parter i forskellige sammenhænge i København og Odense.  
Eurofins Steins Laboratorium A/S Vejen, Danmark
22 Maj, 2018
Fuldtid
Eurofins er altid på jagt efter dygtige medarbejdere, der vil gøre en forskel. Vi er vokset eksplosivt i de seneste år. Som en konsekvens af det, er vi altid på udkig efter talentfulde, højt motiverede mennesker, for hvem arbejde er mere end blot et job. Vores medarbejdere er det vigtigste aktiv i bestræbelserne på at sikre vores kunder de bedste løsninger - samt sikre basis for en fortsat holdbar ekspansion. Det er derfor vores mål at tiltrække kvalificerede og engagerede medarbejdere ved at skabe inspirerende rammer for en fortsat udvikling af virksomheden og medarbejderne. Vi ønsker at motivere vores ansatte ved at anspore til en målrettet og handlings-orienteret indsats. På den måde sikrer vi, at virksomheden fortsat er en attraktiv arbejdsplads, hvor den personlige og faglige udvikling går hånd i hånd med en effektiv, forretningsorienteret ledelsesfilosofi. På denne side kan du læse mere om, hvordan det er at arbejde i Eurofins. Eurofins Miljø A/S:   Læs her hvordan det er at arbejde i Eurofins Miljø. Eurofins Steins Laboratorium A/S:   Læs her en artikel om Jespers vej til et job som Analytical Service Manager hos Eurofins Steins.
Hjallerup Maskinforretning Hjallerup, Danmark
22 Maj, 2018
Fuldtid
Som ansat bliver du en del af vores virksomhed med engagerede og dygtige medarbejdere, der har fokus på kunden og god service. Du bliver en del af et frisk team, der servicerer landmænd, entreprenører, industri og det private marked. Virksomheden har en stærk virksomhedskultur og et godt arbejdsmiljø og hvor medarbejdere værdsætter hinanden. Virksomheden beskæftiger omkring 110 medarbejdere fordelt på 5 afdelinger og med jobs indenfor værksted, lager, butik og administration. Vi har løbende brug for engagerede og dygtige medarbejdere, der har lyst til at være med til at forandre og udvikle virksomheden. Vi tilbyder udfordrende job med ansvar, faglig- og personlig udvikling og med muligheder for indflydelse på jobindhold. HR Alice Maria Bøcker Personalechef +45 30177996 amb@hjallerupmaskinforretning.dk
HANS JØRGENSEN & SØN Entreprenører A/S Fyn, Danmark
22 Maj, 2018
Fuldtid
Vi har rigtig god tilgang af nye opgaver og søger derfor nu dygtige og selvstændige tømrere der vil indgå i vores serviceafdeling. Hos Hans Jørgensen & Søn Entreprenører A/S vægter vi kvalitet og ordholdenhed, og det er derfor vigtigt for os at du kan identificere dig med disse værdier, og sætter en stor ære i dit arbejde. Lidt mere om dig:   du er uddannet tømrer du er positiv og kan lide at bruge dine hænder du tager ansvar for dine opgaver og slipper først en opgave når den er løst du er en holdspiller som værdsætter og selv bidrager til at fremme et godt arbejdsmiljø.   Vi tilbyder:   gode kollegaer og ordnede forhold løn efter kvalifikationer pension og sundhedsforsikring gode muligheder for efteruddannelse.   Er ovenstående dig og vil du gerne med på holdet, så ring straks til Tømrermester, Johnny Bo Andersen Vikkelsøe på 5117 5257 eller send os en ansøgning herunder  
​Indkøbsnetværket ApS Danmark
18 Maj, 2018
Fuldtid
Vil du bruge din salgserfaring og dit netværk til at opbygge din egen virksomhed sammen med en virksomhed i udvikling? Og motiveres du af at arbejde selvstændigt og planlægge din egen hverdag? ​ Velkommen til Indkøbsnetværket ​ Indkøbsnetværket   er en fælles indkøbsorganisation for små og mellemstore virksomheder i Danmark. Vores kunder bliver medlemmer hos os for at spare penge på ikke-strategiske vare- og tjenester – områder, som de nødvendigvis ikke er specialister i. Vi laver rabataftaler inden for tre hovedområder: Forsikring, energi og kontor. ​ ” En murer ved alt om mursten, men ikke nødvendigvis, hvad arbejdsskadeforsikringen for hans medarbejdere skal koste. Som medlem af vores organisation kan man bruge de aftaler, som er forhandlet på plads. På den måde sparer man penge, samtidig med at man er fri for at bruge tid på det ,” fortæller Adm. direktør Steen Egsdal. ​ Brug dit gåpåmod til at drive dine salg ​Med titlen som indkøbsrådgiver Det bliver lidt dobbelt konfekt og talesprog at skrive din titel bliver indkøbsrådgiver og som indkøsrådgiver skal du opsøge potentielle medlemmer og hjælpe dem med at få besparelser. Det er en løbende proces, og på denne måde opbygger du din egen kundeportefølje og plejer relationer. ​ Vidensdeling og erfaringsudveksling med erfarne kolleger Du indgår i en virksomhed med 15 kompetente indkøbsrådgivere, der altid står klar med sparring og vidensdeling. Du mødes jævnligt med dine kolleger, hvor I deler erfaringer og oplevelser, så I altid har den bedste forudsætning for jeres arbejde. Derudover modtager du en grundig introduktion til konceptet og organisationen og du får en mentor, som vil coache dig i dit arbejde. ​ Du skaber din egen succes Din egen indsats er afgørende for din succes og aflønning – derfor skal du være klar til at arbejde selvstændigt og tage ansvar for dine egne opgaver. Derudover er du ambitiøs og tillidsskabende – du forstår vigtigheden af at skabe og opretholde gode relationer til kunderne. ​ ” En god sælger er for mig en, der er troværdig, åben og tillidsvækkende. Det er en, der kan og tør kigge kunden direkte i øjnene ,” fortsætter Steen. ​ Selvstændig profil med tung salgsbaggrund ​Der er flere indgange til stillingen, men det vigtigste er, at du har solid erfaring med opsøgende salg og rådgivning. ​Du har kundetække og er god til at skabe tillid. ​Du er selvstændig og engageret.
Anlægsgartnerfirmaet Kirkegaard A/S Sjælland, Danmark
16 Maj, 2018
Brænder du for vores fag? Anlægsgartnerfirmaet Kirkegaard A/S er i udvikling og vi er altid på udkig efter dygtige medarbejdere. Hos Anlægsgartnerfirmaet Kirkegaard A/S arbejder med alle dele af anlægsgartnerfaget, og mangler fra tid til anden, medarbejdere inden for Anlægsgartner - vedligeholdelse og gråt,  Brolægger og Rørlægger.  Vi sætter fagligheden meget højt og ønsker at fremstå som en virksomhed med stor viden og stolthed for anlægsgartnerfaget.  På vores arbejdsplads: Har vi fokus på at være serviceminded og kvalitetsbevidste Vægter vi det sociale højt Har vi et godt arbejdsklima Anlægsgartnerfirmaet Kirkegaard A/S arbejder med følgende værdisæt;  "Vi ønsker at gro med langvarige relationer" ,  dette forsøger vi at indarbejde i forhold til vores k under, medarbejdere og leverandører.   Ansøgning Send os en mail og fortæl lidt om hvilken områder du er interesseret i, vi tager løbende ansøgninger op og vil selvfølgelig også gerne have din
Askovhus Åboulevard 40, 2200 København, Danmark
15 Maj, 2018
Deltid
Brænder du for at arbejde i et dynamisk miljø med rehabilitering af sårbare unge med spiseforstyrrelser? Så tilbyder vi et attraktivt og udviklende lønnet studiejob. Askovhus arbejder med specialiseret rehabilitering og social træning af sårbare unge mellem 17 og 35 år. Askovhus rummer botilbud, dagtilbud og ambulant psykologisk behandling. Vores medarbejdergruppe er tværfaglig og består bl.a. af pædagoger, lærere, psykologer, akademikere, socialrådgivere og studerende med relevant uddannelsesbaggrund. Om jobbet som relationsmedarbejder Som relationsmedarbejder i Askovhus skal du bl.a.: Støtte beboerne i vores dagtilbud Støtte beboerne i deres lejligheder Fungere som rollemodel Indgå i spændende og udviklende relationer med beboerne Modtage månedlig supervision i dialektisk adfærdsterapi Deltage i samarbejdsmøder med den tværfaglige medarbejdergruppe Kunne forpligte dig for min. 2 år (og gerne mere) Arbejdet som relationsmedarbejder rummer desuden gode muligheder for, at du som menneske og studerende kan lære meget om den enkelte og gruppens hverdagsliv og tanker. Vi tilbyder pt. 2-4 vagter pr. uge i eftermiddags-/aftentimerne og mellem 9-16 timer pr. uge i gennemsnit. Du ansøger igennem anbefaljob.dk Om Askovhus Askovhus er VISO-leverandør og ligger på Nørrebro i København. Askovhus rummer både botilbud og ambulante behandlings- og rehabiliteringstilbud. I Askovhus tager vi afsæt i personens situation, ønsker, mål og drømme. Læs mere om Askovhus på askovhus.dk og besøg os på facebook.com/Askovhus Om AskovFonden AskovFonden er en NGO med 70 års erfaring i at skabe sociale løsninger og inklusion for udsatte mennesker i Danmark. I AskovFondens 6 afdelinger arbejder vi for at skabe bedre vilkår for udsatte mennesker i Danmark. Vi tilbyder hjælp og støtte til mere end 2000 mennesker hvert år med en vision om, at fremelske de ressourcer og kompetencer, den enkelte har og derved skabe en platform for forandring, hvor mennesket er i centrum. Læs mere på askovfonden.dk .
Ebbe Dalsgaard A/S Sjælland, Danmark
14 Maj, 2018
Fuldtid
Vi søger en maskinfører til vores 17 tons Liebherr-gravemaskine. Gravemaskinen er udstyret med GPS. Vi anvender maskinen til vores mange anlægsarbejder her i hovedstadsområdet og Nordsjælland På disse anlægsarbejder vil du indgå i et team under ledelse af en pladsformand. Du må meget gerne have erfaring med kloakerings- og vejarbejder samt formning af terræn for beplantninger mv. Kørekort er en forudsætning. Du får udleveret arbejdsbil og mobiltelefon. Aflønning efter nærmere aftale.
OnLine Telemarketing ApS Den Hvide Facet 1, Vejle, Danmark
14 Maj, 2018
OnLine Telemarketing har konstant fokus på vækst, og er derfor altid interessereret i  nye energiske salgstalenter til vores fuldtids-, deltids- og fritidshold. OnLine Telemarketing tilbyder... Fast timeløn En attraktiv bonusordning Ordnede forhold Et ungt og dynamisk arbejdsmiljø Central beliggenhed på alle vores lokationer God oplæring samt kurser i salg og service Sjove teamarrangementer og aktiviteter Gode præmier ved interne konkurrencer OnLine Telemarketing søger personer, der... Har et højt energiniveau og et godt humør Trives i et uformelt miljø med resultat for øje Har talegaverne i orden Vil være hjælpsomme og ærlige kollegaer Motiveres af konkurrencer og har vindermentalitet Vil være med til sjove aktiviteter Er imødekommende over for nye bekendtskaber Har mod på nye udfordringer Søg job Hos OnLine Telemarketing er der plads til alle. Der arbejdes for, at det skal være sjovt at  komme på arbejde, blandt anden gennem et godt socialt miljø. Der tilbydes en god fast løn,  hvor man yderligere vil blive belønnet for sine resultater (provision og bonus).  Lyder det som et job for dig? Så ansøg nu og få muligheden for at arbejde  i en af Danmarks bedste salgsvirksomheder.  
Buus Anlægsgartner A/S Aarhus, Danmark
14 Maj, 2018
Fuldtid
BUUS Anlægsgartner A/S søger lige nu flere nye medarbejdere. Er du faglært eller har du bare grønne fingre og lyst til at være udendørs, kontakt os, så vi kan finde den rigtige stilling til dig. Er du klar på nye udfordringer, kunne BUUS måske være stedet for dig. Vi er på vej frem, men har stadig solide rødder i den jyske muld, og efter 25 år i branchen oplever vi stadig stor vækst med mange spændende opgaver i Østjylland og København.   VI SØGER LIGE NU FOLK TIL Vedligeholdelse af grønne områder Anlæg af spændende haveanlæg ved private kunder Flise- og brolægningsopgaver ved domicilbyggerier
OnLine Telemarketing ApS Den Hvide Facet 1, Vejle, Danmark
14 Maj, 2018
Fuldtid
OnLine Telemarketing har konstant fokus på vækst, og er derfor altid interessereret i  nye energiske salgstalenter til vores fuldtids-, deltids- og fritidshold. OnLine Telemarketing tilbyder... Fast timeløn En attraktiv bonusordning Ordnede forhold Et ungt og dynamisk arbejdsmiljø Central beliggenhed på alle vores lokationer God oplæring samt kurser i salg og service Sjove teamarrangementer og aktiviteter Gode præmier ved interne konkurrencer     OnLine Telemarketing søger personer, der... Har et højt energiniveau og et godt humør Trives i et uformelt miljø med resultat for øje Har talegaverne i orden Vil være hjælpsomme og ærlige kollegaer Motiveres af konkurrencer og har vindermentalitet Vil være med til sjove aktiviteter Er imødekommende over for nye bekendtskaber Har mod på nye udfordringer Søg job Hos OnLine Telemarketing er der plads til alle. Der arbejdes for, at det skal være sjovt at  komme på arbejde, blandt anden gennem et godt socialt miljø. Der tilbydes en god fast løn,  hvor man yderligere vil blive belønnet for sine resultater (provision og bonus).  Lyder det som et job for dig? Så ansøg nu og få muligheden for at arbejde  i en af Danmarks bedste salgsvirksomheder.      
OnLine Telemarketing ApS Ny Vestergade 70-74, Odense, Danmark
14 Maj, 2018
Fritids arbejde
OnLine Telemarketing har konstant fokus på vækst, og er derfor altid interessereret i  nye energiske salgstalenter til vores fuldtids-, deltids- og fritidshold. OnLine Telemarketing tilbyder... Fast timeløn En attraktiv bonusordning Ordnede forhold Et ungt og dynamisk arbejdsmiljø Central beliggenhed på alle vores lokationer God oplæring samt kurser i salg og service Sjove teamarrangementer og aktiviteter Gode præmier ved interne konkurrencer   OnLine Telemarketing søger personer, der... Har et højt energiniveau og et godt humør Trives i et uformelt miljø med resultat for øje Har talegaverne i orden Vil være hjælpsomme og ærlige kollegaer Motiveres af konkurrencer og har vindermentalitet Vil være med til sjove aktiviteter Er imødekommende over for nye bekendtskaber Har mod på nye udfordringer   Søg job Hos OnLine Telemarketing er der plads til alle. Der arbejdes for, at det skal være sjovt at  komme på arbejde, blandt anden gennem et godt socialt miljø. Der tilbydes en god fast løn,  hvor man yderligere vil blive belønnet for sine resultater (provision og bonus).  Lyder det som et job for dig? Så ansøg nu og få muligheden for at arbejde  i en af Danmarks bedste salgsvirksomheder.        
HANS JØRGENSEN & SØN Entreprenører A/S Fyn, Danmark
09 Maj, 2018
Da vi har travlt, søger vi nu flere ambitiøse projektledere til at indgå i vores team af kvalificerede medarbejdere. Med direkte reference til vores sektionschef Allan Christensen får du mulighed for at skabe resultater samt præge udviklingen i en af Fyns førende entreprenørvirksomheder. Vores værdier, kvalitet og ordholdenhed, bliver en naturlig del af din hverdag, hvorfor det er vigtigt, at du kan efterleve og identificere dig med dem.     Dine opgaver bliver: at planlægge, opstarte og gennemføre hoved- og totalentrepriser - på større projekter ofte sammen med en projektchef og andre projektledere at have det overordnede ansvar for at projekterne gennemføres som aftalt at indgå i tæt dialog og samarbejde med interne såvel som eksterne parter at sikre sammenhængen mellem kapacitet og opgaver at sikre overholdelse af budgetter, tidsplaner og arbejdsmiljømæssige krav.   Din profil Du er uddannet som bygningskonstruktør eller bygningsingeniør, og har minimum arbejdet med ledelsen af byggeprojekter i 3-5 år. Du har erfaring indenfor hoved- og totalentrepriser. Som person er du professionel, engageret, fleksibel, an­svars­fuld og omhyggelig, hvad enten det drejer sig om kunder, medarbejdere eller arbejdsopgaver. Som projektleder er du god til at vise vejen for medarbejderne, og du styrer dine projekter tæt gennem hele processen fra opstart til den endelige overdragelse til kunden.       Vi tilbyder: Stor selvstændigt projektansvar og et ansvarsfuldt job, som du selv er med til at præge Gode fysiske rammer i et moderne miljø Engagerede kollegaer og et positivt arbejdsklima der er karakteriseret ved en uformel omgangstone, hvor alle har mulighed for at bidrage til de fælles mål Gode karriere- og udviklingsmuligheder En konkurrencedygtig lønpakke der modsvarer dine kvalifikationer.    Ansøgninger behandles løbende!   Tiltrædelse snarest muligt   Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte sektionschef Allan Christensen på tlf.: 4028 8440 eller via mail: ac@hjsas.dk.    Alle ansøgninger behandles naturligvis fortroligt.       HANS JØRGENSEN & SØN A/S bygger rigtig mange spændende projekter, b.la. Biogasanlæg ved Brande som du kan se lidt mere af her:  
Dialog mod Vold Struenseegade 9, København, Danmark
07 Maj, 2018
Deltid
Dialog mod Vold er et behandlings- og kompetencecenter, der tilbyder kurser til fagfolk og psykologbehandling til hele den voldsramte familie. Dvs. til personer der udøver vold i nære relationer samt til deres partnere og børn. Vi dokumenterer effekten af vores arbejde og udgiver analyser om målgruppen og behandlingsresultater. Dialog mod Vold indgår også i partnerskaber med andre aktører på området – nationalt såvel som internationalt - og samarbejder med blandt andet forskningsinstitutioner.  Vi søger en studentermedhjælper, der brænder for kommunikation og har lyst til at prøve kræfter med at kommunikere specialiseret viden på en levende og nuanceret måde. Vold mod børn og vold i familien er områder med stor politisk bevågenhed. Dialog mod Vold er aktiv i debatten og du kan som studentermedhjælper  være med til at sætte dit fingeraftryk. 74% af de voldsudøvere vi har haft i behandling de 16 år vi har eksisteret, er selv vokset op med vold. Det er veldokumenteret, at børn der vokser op med vold har en øget risiko for selv at blive voldelige. Derfor er forebyggelse og behandling til både udsatte og udøvere; både børn og voksne vores mærkesag.  Som studentermedhjælper i Dialog mod Vold kan du være med til at gøre en forskel på dette meget vigtige område. Stillingen er på 15 timer om ugen med start snarest muligt og senest den 1. august.   Arbejdsopgaver: Tovholder på vores hjemmeside Tovholder på sociale medier, Facebook, LinkedIn og Twitter Fundraising Forefaldende arbejde ifm. kursusvirksomhed mv. Dialog mod Vold tilbyder: Unik og specialiseret viden om vold i nære relationer Et meningsfyldt og alsidigt job med spændende udfordringer Et stimulerende arbejdsmiljø præget af høj faglighed, stort engagement og godt kollegaskab En udviklingsorienteret og agendasættende organisation At være en del af AskovFonden, der udvikler løsninger på samfundets aktuelle sociale problemer   Vi forventer at du: Har en skarp pen Brænder for kommunikation Har erfaring med og/eller flair for at arbejde med hjemmeside og sociale medier Er initiativrig, ansvarlig og samarbejdsorienteret Har mindst 2 år tilbage af dine studier   Ansøgningsfrist: .04.06.2018 kl. 12.00 Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte direktør Susanne Magnusson, mobil: 50993291, mail: susanne.magnusson@dialogmodvold.dk Ansøgning, CV og relevante beviser uploades i en samlet pdf her via anbefaljob.dk. Læs mere om os på  dialogmodvold.dk og askovfonden.dk Dialog mod Vold er en del af AskovFonden, der er en non-profit NGO med 70 års erfaring i at skabe sociale velfærdsløsninger og inklusion for udsatte mennesker i Danmark. Vores vision er at give mennesker styrken og modet til at tage ansvar og ejerskab for eget liv og det samfund, de er en del af.
KBH+ Emblasgade 175
07 Maj, 2018
Deltid
Vi søger en studentermedhjælper til koordinering af frivilligmiljøet i AskovFonden KBH+ i Emblasgade 175 på kanten af Ydre Nørrebro. Du vil være tilknyttet Kulturteamet i KBH+ og et kulturmiljø, som alle kan være med til at forme. Musik, kreativitet, visuel kunst, teater og bevægelse er en platform for fortællinger og aktiv ungdomsdeltagelse. Læs mere om KBH+: http://www.kbhplus.dk/ Vores Café Embla er placeret i hjertet af bygningen og er en kreativ og social platform, der har åbent på onsdage fra kl. 15-20 og i forbindelse med events. Caféen drives og udvikles af unge frivillige, som sørger for hyggelige omgivelser, så gæster og kunder kan få en hjemmeristet kop øko-kaffe, læse en bog, spille et spil, afholde en koncert eller spise med i folkekøkkenet to gange om måneden. Følg caféen her: https://www.facebook.com/cafeembla/ Frivilligmiljøet i KBH+ er stablet på benene i løbet af det seneste år og der vil primært være behov for at koordinere og støtte de frivillige i udvikling, planlægning og afvikling af deres events.   Som studentermedhjælper kommer du til at… Motivere og engagere eksisterende frivillige Løbende kommunikere med de frivillige og følge op på deres kreative processer Understøtte og koordinere de frivilliges udvikling af events Rekruttere af nye frivillige Afholde et månedligt eventudviklingsmøde for frivillige Stå for de praktiske forhold omkring cafédriften mht. indkøb, salg, vagtskema, kafferistning og udvikling af drikkevarer osv.   Som studentermedhjælper skal du kunne… Kommunikere anerkendende med alle typer af unge mennesker Facilitere frivilliges kreative eventudvikling Løbende at bidrage til udvikling af kulturelle tilbud i huset Arbejde primært på eftermiddage og aftener Stillingen er på 20 timer og er primært eftermiddag og aften. Vi tager løbende kandidater ind til samtale.
HANS JØRGENSEN & SØN Entreprenører A/S Odense, Danmark
01 Maj, 2018
Du er altid velkommen til at sende os en uopfordret ansøgning - uanset om du søger et job som faglært indenfor byggebranchen, eller som administrativ medarbejder. Vi behandler naturligvis din ansøgning dybt fortroligt, og du hører fra os, når og hvis vi har noget at tilbyde dig.     HANS JØRGENSEN & SØN A/S bygger rigtig mange spændende projekter, b.la. Biogasanlæg ved Brande som du kan se lidt mere af her:        
HANS JØRGENSEN & SØN Entreprenører A/S Fyn, Danmark
01 Maj, 2018
Vi beskæftiger os med en rig variation af serviceopgaver og egenproduktion på større byggesager. Du får ansvar for hele byggeprocessen lige fra den første forespørgsel til aflevering af det færdige byggeri med efterfølgende gennemgang samt opfølgning, og vi forventer, at du kan føre dine byggesager sikkert i mål, så budgettet overholdes og kundetilfredsheden er i top.   Dine kvalifikationer Du er tømrer eller snedkeruddannet med en overbygning som eksempelvis bygningskonstruktør. Du har +5 års erfaring som lederen de binder tingene sammen, og får dagligdagen til at glide imellem medarbejdere, kollegaer, leverandører, UE’ere og bygherre. Du kan din priskurant og vil naturlig også blive inddraget i vores arbejde med at kalkulere priser, på både mindre og større tømreropgaver. Du navigerer på en troværdig, empatisk og ordholdende facon, så du skaber sikkerhed og tryghed blandt dine omgivelser. Som person er du udadvendt, humoristisk og engageret i din omgang med kunder, kolleger, medarbejdere og arbejdsopgaver. Vi forventer desuden, at du evner at holde tommestokken lige og bevare et smil på læben, når tingene går stærkt. Med reference til Tømrermester Kresten Poulsen får du mulighed for at præge udviklingen i en spændende virksomhed, ligesom du får stor indflydelse på din egen hverdag. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Tømrermester Kresten Poulsen, på tlf. 5117 5276 eller via mail:   kpo@hjsas.dk Alle ansøgninger behandles naturligvis fortroligt.    
KBH+ Emblasgade 175
01 Maj, 2018
Har du 4 timer til Københavns mest kreative frivilligdrevne café? Midt i et farverigt åndehul på grænsen mellem Nørrebro, Østerbro og Nordvest ligger Café Embla, som er en del af AskovFonden KBH+. Caféen er drevet af frivillige, som sætter rammerne for caféens hyggelige stemning og serverer byens bedste og billigste hjemmeristede økokaffe. Caféen er et mødested og arbejdssted for unge og bliver også brugt som venue for koncerter, ”podcast og perleplader”, folkekøkken, oplæsninger og meget mere. Vi mangler lige nu frivillige til at stå i caféen, som: Har 4 timer om måneden   Har lyst til at stå bag disken, servere vores hjemmeristede øko-kaffe og møde caféens gæster og andre frivillige Har lyst til at blive en del af et fællesskab, hvor der er plads til alle Har lyst til at bidrage til Café Emblas drift og udvikling Er over 18 år Har du interesse for fx at planlægge events, indrette, bygge, arbejde med lyd og lys eller kommunikation, eller er du dygtig til at have et overblik og organisere er du også meget velkommen til at kontakte os. Du er velkommen til næste frivilligmøde den 21. februar kl. 16.30 – 18.30 i Café Embla på Emblasgade 175. Kontakt frivilligkoordinator Tea på 23 31 52 02 og få en snak om, hvad du brænder for, og hvordan du kan være med. KBH+ er et sted for unge, som vil udvikles, nå deres drømme, starte på en frisk eller har brug for et arbejde. Vi danner sammen rammen for fællesskaber, hvor det er en værdi at være forskellige, fordi vi skal inspireres af nogen, der ikke ligner os selv. I KBH+ findes et kulturmiljø, som unge selv er med til at forme, hvor musik, kreativitet, visuel kunst, teater og bevægelse er platformen for fortællinger, udvikling og aktiv ungdomsdeltagelse. Læs mere på www.kbhplus.dk & følg os på www.facebook.com/kbhplusaskovfonden/  
ASPA København, Danmark
01 Maj, 2018
Du kan blive frivillig i AskovFondens Social Psykiatri (ASPA). Vi kan tilbyde muligheder for frivillighed i vores café, vores genbrugsbutik, som lektiehjælper for vores HF-kursister samt i vores øvrige aktiviteter i ASPA. Vi er altid åbne overfor nye ideer, fx kulturarrangementer om aftenen i vores café, events eller noget helt tredje.   Lidt mere omkring os Vi tilbyder dig kurser undervejs, så du som frivillig får fagligt input. I AskovFondens socialpsykiatri (ASPA) udvikler og tilbyder vi sociale ydelser til mennesker med psykiske sårbarheder. ASPA er et dag- og aftentilbud, hvor vi tilbyder en række forskellige aktiviteter, tilbud om socialt samvær og muligheder for både uddannelse og beskæftigelse. Vores forløb har fokus på at hjælpe dig med at udvikle dine personlige og faglige kompetencer.   AskovFondens Socialpsykiatri henvender sig til mennesker med psykiske sårbarheder. Vi tilbyder aktiviteter, socialt samvær, personlige udviklingsforløb og faciliterer tilknytning til beskæftigelses- og uddannelsestilbud. Vi samarbejder med den enkelte ud fra individueller behov og ønsker, og giver mulighed for personlige samtaler/gruppeforløb, men også anonymitet for mennesker, der søger et ikke-struktureret samvær.   Griffenfeldsgade 35 På Griffenfeldsgade har ASPA fire tilbud: AskovFondens Café Åbningstider mandag – fredag 10-14 Tlf.: 35 30 17 26 Second A  (Genbrugsbutik) Åbningstider mandag – fredag 10-15 Tlf.: 35 30 17 26 ASPAs Uddannelsesstøtte og Lektiecafé Tlf.: 51 82 21 73 ASPAs kognitive kursusforløb og individuelle samtaleforløb Tlf.: 35 30 17 26   Rantzausgade 5:   Tlf: 35 30 17 32  (ml. 9-10 og 13-15)   Åbningstider: Mandag-fredag: 10-14.30   Kapelvej 55 (Det Gule Hus) Tlf: 35 30 17 28 Åbningstider: Mandag: 13-19 Tirsdag- torsdag: 13-21 Fredag: 13-17 Lørdag: Lukket Søndag: 13-17 I     
KBH+ Emblasgade 175
01 Maj, 2018
Drømmer du om at skabe levende kulturevents? Midt i et farverigt åndehul på grænsen mellem Nørrebro, Østerbro og Nordvest ligger Café Embla, som er en del af AskovFonden KBH+. Caféen er drevet af frivillige, som sætter rammerne for caféens hyggelige stemning og serverer byens bedste og billigste hjemmeristede økokaffe. Caféen er et mødested og arbejdssted for unge og bliver også brugt som venue for koncerter, ”podcast og perleplader”, folkekøkken, oplæsninger og meget mere. Vi har scene, sal, café, alt i lyd og lys og en fantastisk stemning. Vi mangler bare dig med de gode idéer, som vil være med til at skabe store oplevelser for andre. Vi mangler lige nu frivillige i Café Embla, som: Har 4 timer om måneden  Har lyst til at udvikle og afvikle kulturevents, som skaber deltagelse og refleksion Har lyst til at blive en del af et fællesskab, hvor der er plads til alle Har lyst til at bidrage til Café Emblas drift og udvikling Er over 18 år Har du interesse for fx at stå bag cafédisken, indrette, bygge, arbejde med lyd og lys eller kommunikation, eller er du dygtig til at have et overblik og organisere er du også meget velkommen til at kontakte os. Du er velkommen til næste frivilligmøde den 21. februar kl. 16.30 – 18.30 i Café Embla på Emblasgade 175. Kontakt frivilligkoordinator Tea på 23 31 52 02 og få en snak om, hvad du brænder for, og hvordan du kan være med. KBH+ er et sted for unge, som vil udvikles, nå deres drømme, starte på en frisk eller har brug for et arbejde. Vi danner sammen rammen for fællesskaber, hvor det er en værdi at være forskellige, fordi vi skal inspireres af nogen, der ikke ligner os selv. I KBH+ findes et kulturmiljø, som unge selv er med til at forme, hvor musik, kreativitet, visuel kunst, teater og bevægelse er platformen for fortællinger, udvikling og aktiv ungdomsdeltagelse. Læs mere på www.kbhplus.dk & følg os på www.facebook.com/kbhplusaskovfonden/
LIFA A/S Glostrup, Danmark
30 Apr, 2018
Fuldtid
People Company søger for LIFA A/S Landinspektører erfaren landinspektør med beskikkelse til ansættelse i LIFA’s afdeling i København. Der er travlt og mængden af matrikulære sager er støt stigende og dermed behov for flere nye kolleger i LIFA. Til at betjene LIFA’s kunder og for at understøtte den fortsatte vækst er LIFA på udkig efter erfaren landinspektør, der skal arbejde med matrikulære sager med base i afdelingen i København. Med reference til LIFA’s ledelse kommer de daglige arbejdsopgaver primært til at bestå i: Jobbet Du skal selvstændigt kunne udøve og rådgive omkring landinspektøropgaver vedrørende matrikulære arbejder, ejendomsdannelse, ejendomsudvikling, ejerlejlighedsopdeling etc. Herudover skal du forvente at kunne blive involveret i forskellige tværgående projekter på tværs af LIFA’s mange geografiske afdelinger og specialistafdelinger, som f.eks. Plan, Areal & Rettigheder, Forsyning, og du skal samarbejde med dine kollegaer, som omfatter nogle af Danmarks dygtigste landinspektører, jurister, planarkitekter, ingeniører m.v., og derved samarbejde omkring vej- og ejendomsjura, ledningsret, ekspropriations- og jordfordelingsopgaver etc. Du skal indgå i tæt samarbejde imellem LIFA afdelinger, hvilket gøres muligt og nemt ved anvendelse af de mest moderne teknologier Du skal selvstændigt få muligheden for fagligt at specialisere dig yderligere efter interesse og dermed medvirke til den til stadighed stærkere faglighed på tværs i LIFA Deltage i tæt samarbejde med LIFA’s GIS/IT eksperter omkring leverance af kombinerede løsninger af både højt specialiseret rådgivning og eksisterende eller nyudviklede GIS/IT produkter til vores kunder. Din baggrund og kvalifikationer: Du har mindst 8-10 års erfaring med arbejdsopgaverne fra lignende stilling i branchen Vi forventer, at du har en uddannelse og beskikkelse som landinspektør Har du et speciale, vil det være en fordel. I LIFA er der både behov for og mulighed for at løbende at fordybe sig i specialistområder indenfor landinspektørfaget Som person er du af natur omhyggelig, arbejder selvstændigt og struktureret. Du har et praktisk håndelag og er vant til at arbejde såvel ude i marken – som inde på kontoret Du er god til at kommunikere på alle niveauer med såvel kunder som rådgivere og andre teknikere – på såvel skrift som i tale Du er god til IT – vi anvender primært MS-pakkens værktøjer, men også egenudviklede specialprogrammer i vores daglige arbejde LIFA tilbyder: Et spændende, selvstændigt og udadvendt job, hvor du får mulighed for at sætte dit præg på LIFA’s fortsatte udvikling – og blive en del af en handlekraftig, solid virksomhed med nogle sunde værdier og hvor du kommer til at arbejde tæt sammen med dine øvrige kollegaer over hele landet Du har mulighed for at trække på specialistkompetencer – og selv byde ind med dine. Her er der plads til og mulighed for at udvikle sig fagligt indenfor specialområder Der er kort sagt masser af spændende udfordringer af såvel faglig som personlig karakter og gode udviklingsmuligheder for den rette person, herunder også mulighed for medejerskab i LIFA, hvis både du og LIFA finder det interessant Ordnede forhold og lønpakke efter kvalifikationer med en god fast løn, pensionsordning med en udvidet helbredssikring mv. Tiltrædelse snarest muligt efter aftale. Interesseret? – vi glæder os til at høre fra dig. Send din ansøgning til os hurtigst muligt. Ansøgning   mrk. ”LIFA Landinspektør”   sendes på e-mail   jobvia@peoplecompany.dk   sammen med dit CV. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Jens Peter Sørensen, People Company på telefon   7022 1711 / 2146 1711   eller via mail   jps@peoplecompany.dk . LIFA A/S bliver ikke orienteret om din ansøgning uden forudgående aftale. Om LIFA LIFA A/S Landinspektører er et landsdækkende landinspektørfirma med specialer i ejendomsdannelse og ejendomsdata. Udgangspunktet for firmaets forretningsområde er de traditionelle landinspektøropgaver, der med tiden har udviklet sig til også at omfatte avanceret måling i 2D og 3D, distribution af lands­dæk­kende ejendomsdata samt udvikling af CAD- og GIS-applikationer til håndtering af ejendomsdata på markedets dominerende CAD- og GIS-platforme. Fra at være traditionelle landinspektører omfatter LIFA i dag også afdelingerne LIFA BANE, LIFA PLAN, LIFA FORSYNING, LIFA AREAL & RETTIGHEDER, LIFA SURVEYORS samt LIFA GiS&IT. Over 135 medarbejdere med en bred faglighed indenfor området arbejder på LIFA’s 11 kontorer i Danmark.
HANS JØRGENSEN & SØN Entreprenører A/S Odense, Danmark
30 Apr, 2018
Vi har tilgang af en række nye spændende projekter i Hans Jørgensen & Søn Entreprenører A/S og søger derfor endnu en projektchef, der kan stå i spidsen for gennemførelsen af hoved- såvel som totalentrepriser. Som projektchef i en af Fyns førende entreprenørvirksomheder investerer du tid i os, og vi i dig!   Det er vigtigt for os at du trives i jobbet. Vi har fokus på udvikling og uddannelse af alle vores medarbejdere og vi er gode til, i en uhøjtidelig tone, at udveksle erfaringer og ideer, kollegaerne imellem.   Samtidig har vi et godt administrativt bagland der støtter op i dagligdagen, så du kan koncentrere dig om selve projektledelsen af de større opgaver, da dette arbejde giver dig og os mest værdi.   Lidt mere om dig: du arbejder i dag med ledelsen af større byggeprojekter og har minimum 5 års erfaring. Du har endvidere taget en uddannelse som bygningskonstruktør eller bygningsingeniør det falder dig naturligt at indgå i teams baseret på gensidig tillid og respekt. Du er god til at planlægge og prioritere din dag, også når tingene en gang imellem bliver presset, holder du hovedet koldt du er vant til at skulle holde fokus på økonomistyring og lønsomheden i dine projekter. Du er en god købmand, forhandlingsvant, beslutningsdygtig og samtidig god til at skabe gode relationer til dine omgivelser (kunder, UE’er, leverandører, kollegaer).   Dine opgaver bliver: at planlægge, opstarte og gennemføre hoved- og totalentrepriser - på større projekter ofte sammen med en eller flere projektledere at have det overordnede ansvar for at projekterne gennemføres som aftalt at indgå i tæt dialog og samarbejde med interne såvel som eksterne parter at sikre sammenhængen mellem kapacitet og opgaver at sikre overholdelse af budgetter, tidsplaner og arbejdsmiljømæssige krav.   Vi tilbyder: Stor selvstændigt projektansvar og et ansvarsfuldt job, som du selv er med til at præge Gode fysiske rammer i et moderne miljø Engagerede kollegaer og et positivt arbejdsklima der er karakteriseret ved en uformel omgangstone, hvor alle har mulighed for at bidrage til de fælles mål Gode karriere- og udviklingsmuligheder En konkurrencedygtig lønpakke der modsvarer dine kvalifikationer.   Send din ansøgning snarest – ansøgninger behandles løbende.   Tiltrædelse snarest muligt   Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte sektionschef Allan Christensen på tlf.: 4028 8440 eller via mail: ac@hjsas.dk . Alle ansøgninger behandles naturligvis fortroligt.
LIFA A/S Danmark
23 Apr, 2018
Ønsker du at blive en del af en succesfuld og dynamisk arbejdsplads, der er kendetegnet ved stort engagement med faglig dybde og bredde? LIFA beskæftiger mere end 130 landinspektører, ingeniører, måleteknikere, tekniske assistenter, softwareudviklere og administrative medarbejdere, der gør os til totalleverandør af en bred vifte af helhedsløsninger. LIFA befinder sig på et højt teknologisk stade og anvender anerkendte værktøjer til løsning af opgaverne fra dataindsamling til bearbejdning og præsentation. LIFA udgør et samlingspunkt for distribution af ejendomsdata, kortværker, GIS-løsninger og rådgivning for alle, der indgår i udvikling, etablering og drift af bygge- og anlægsaktiviteter i Danmark Vi er i konstant udvikling, og vi søger løbende dygtige, engagerede og ansvarsfulde medarbejdere, hvad enten du er under uddannelse, nyuddannet eller erfaren specialist. Derfor er du også velkommen til at sende os en uopfordret ansøgning. Hos os er karrieremulighederne såvel faglige som ledelsesmæssige, da vi både har et højt antal specialister og en række gruppeledere til at lede disse. Kulturen hos os I LIFA er vi stolte af vores særlige ’LIFA-ånd’, hvor alle kollegaer føler sig som en vigtig brik. LIFA’s flade struktur giver den enkelte medarbejder arbejdsglæde og engagement. Der er intet loft. Hver enkelt må afprøve nyt og således udvikle sig fagligt og personligt. Det er også trygt at arbejde i LIFA. Den enkelte er aldrig alene, men har altid fagligt stærke kolleger at støtte sig til. Vi lægger vægt på en uformel tone, og vi har det sjovt. Vi mener selv, at vi har nogle af de dygtigste og mest motiverede medarbejdere i branchen, og det værner vi om. Vi gør os umage for til stadighed at være en attraktiv arbejdsplads med høj faglighed. Derfor har vi også fokus på kurser og efteruddannelse, så LIFA hele tiden kan være på forkant med markedstendenser og trends, nye teknologier og ny viden. Vores sociale sammenhold styrker vi også med såvel små som store arrangementer. Af store arrangementer med fagligt indhold kan nævnes årlige rejser til europæiske storbyer.
Mir skolerne Lyngby og Ledøje
18 Apr, 2018
Har du lyst til at gøre en forskel for udsatte og sårbare børn og unge inden for autismespektret? Så har vi et job til dig! Vi søger en autoriseret psykolog, gerne specialist, der kan understøtte vores nuværende behandlingsarbejde og som kan bidrage med: Bidrage med og støtte de pædagogiske behandlingstilgange. Understøtte at det faglige indhold i elev- og udviklingsplaner er højt og fagligt kvalificeret Deltage i teammøder, behandlingsmøder, forældremøder og revisitationer, samt i øvrige centrale møder vedrørende behandlingsarbejdet Vejlede og sparre med lærere og pædagoger således, at behandling og undervisning sker på et teoretisk, fagligt funderet grundlag. Evt. samtaleforløb med elever. Samarbejde med PPR, psykiatrien og øvrige relevante samarbejdspartnere. Herunder gennemgang af sagsakter. HVORDAN GØR VI: Mir Skolerne tager udgangspunkt i den enkelte elevs potentialer og særlige styrker. Det er målet at give eleverne de bedste muligheder for faglig læring, personlig udvikling og trivsel, og træning til det samfund, som de er en del af. Uddannelse, menneskeligt nærvær, fællesskab og oplevelser danner rammerne for en sund faglig, personlig og relationel udvikling hos den enkelte elev. HVEM ER VI: Vi er et højtspecialiseret dagbehandlingstilbud, der brænder for at skabe de bedste rammer for vores elever. Vi sætter det højt at medvirke til at eleverne udvikler sig både personligt, socialt og fagligt. Vi arbejder i et tæt fællesskab med eleverne og forældrene for at give dem ejerskab og tillid til at de kan lære og mestre de nødvendige strategier. Eleverne på skolen har typisk diagnoser indenfor ASF med psykiatriske overbygninger. Mange af vores elever er sårbare med angstproblematikker og skolevægring. Alle eleverne er normalt begavede. Vi har fokus på medarbejdernes faglige udvikling, og arbejder ud fra det enkelte barns/unges behov med både systemisk-narrative, kognitive, kommunikative og strukturerede tilgange som ankerpunkter. Vores behandlingstilgang tager udgangspunkt i TEACCH og med afsæt i det enkelte barn tilrettelægges hverdagen med en høj grad af forudsigelighed, genkendelighed og visuelle støttesystemer. Lønnen følger gældende overenskomster. Arbejdsadressen er på begge Mir Skolernes adresser i Lyngby og Ledøje. VI FORVENTER AT DU: Har erfaring med de i stillingsannoncen nævnte kvalifikationer og opgaver. Evt. fra PPR eller børne/unge psykiatrien med lignende målruppe. er tydelig, udholdende og fysisk/psykisk robust er initiativrig og har humor og optimisme kan arbejde selvstændigt og vedholdende i et ofte krævende og oppositionelt miljø er nysgerrig, og ser muligheder frem for begrænsninger kan skabe en tillidsvækkende relation til forældre, personale, børn og unge Har kendskab til ASF, ADHD, TEACCH og andre komplekse problemstillinger. Kan vejlede praksisnært inden for det specialpædagogiske felt og i metoder der kan anvendes inden for specialundervisning. VI TILBYDER DIG: en tværfaglig og dynamisk arbejdsplads med mange års erfaring med undervisning og behandling af børn og unge stort ansvar og medindflydelse i et meningsfyldt arbejde faglige og menneskelige udfordringer dygtige sparringspartnere, og en kultur med engagerede og yderst kompetente kollegaer Supervision Ansøgningsfrist er d.1 juni 2018 kl 12:00. Der afholdes samtaler i uge 25. Stillingen ønskes besat pr. 1 aug.2018 For spørgsmål kontakt venligst skolefaglig leder Ann-Sofie Puggaard på telefon 30738580. Læs mere på skolenmir.dk. FAKTA OM ASKOVFONDEN: AskovFonden er en non-profit NGO med 70 års erfaring i at skabe sociale velfærdsløsninger og inklusion for udsatte mennesker i Danmark.
Sonlinc A/S Charlottenlund, Danmark
17 Apr, 2018
Vi ser positivt på uopfordrede ansøgninger. Beskriv hvad du arbejder med nu, og hvad du tidligere har lavet. Fortæl os hvilken type job eller arbejdsområde du kunne tænke dig at arbejde med hos Sonlinc.
Maskinmesterskolen København København, Danmark
17 Apr, 2018
Underviserne på MSK har forskellige profiler, men overordnet er det vigtigt, at du kan arbejde selvstændigt og trives med at tage ansvar. Samtidig er det nødvendigt, at du har en stærk samarbejdsevne, da vi i høj grad arbejder med uddelegering af ansvar til undervisningsteams. Vi tager udgangspunkt i værdierne kvalitet, innovation, engagement og gensidig respekt. Det er derfor vigtigt, at vi kan genfinde disse værdier hos dig. 
Københavns Madhus København, Danmark
17 Apr, 2018
Mini Ajax - børn i bevægelse, beliggende på Bavnehøj Allé 32, 2450 København SV, søger en køkkenmedarbejder der brænder for mad, kvalitet, økologi og børns ernæring. Mini Ajax er en Idrætsvuggestue hvor der er stort fokus på bevægelse og glæden ved bevægelse. I Mini Ajax er maden og måltidet en vigtig del af hverdagen, hvor vi ser at også maden har stor betydning for det enkelte barns udvikling.  Vi lægger vægt på arbejdsglæde, godt arbejdsmiljø og at være en del af et stort arbejdsfællesskab. Hvis du brænder for nogle af disse ting er Mini Ajax lige noget for dig. Du skal lave mad dagligt til 70 vuggestuebørn, stillingen er på 37 timer ugentligt, begyndende fra d. 23.april 2018. Vi har en mad og måltidshandleplan, som du kan læse på vores hjemmeside   www.miniajax.dk . Vi søger   en køkkenmedarbejder der: Er ambitiøs i forhold til madhåndværk, økologi og kvalitet Kan lave ernæringsrigtig, sundmad, fra bunden til målgruppen Kan stå for varierede formiddags-, frokost- og eftermiddagsmåltider Har hygiejnebevis og kan varetage egenkontrol Har sans for indkøb og planlægning herunder stort fokus på madspil Kan økonomistyre og varetage madbudget samt varetage øko-regnskab Selvstændigt kan stå for menuplanlægning samt tilrettelæggelse af eget arbejde Er åben og kreativt indstillet overfor at inddrage børnene i dele af madlavningen Har en fleksibel, positiv og dialogbaseret tilgang i samarbejdet med leder og kollegaer Betragter udfordringer som noget vi løser i fællesskab Kan varetage systematisk rengøring af køkken og maddepot Du får   en arbejdsplads med: Plads til indflydelse på dit eget arbejde Samarbejdsvillige kollegaer En tillidsfuld leder Arbejdstiden vil som udgangspunkt være i tidsrummet 8.00-15.30, fredag til kl.15. (inkl. selvbetalt pause)